sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Clasa mea!

In urma unor decizii si sfaturi , m-am hotarat sa fac un articol legat de clasa mea, X B, de care sunt mandru, colegii mei sunt extraordinari si sunt foarte multumit ca am intrat in acest colectiv. O sa pun si cateva poze cu cei de care sunt cel mai apropiat. Personajele principale sunt:
- Razvan ( Rara ) - colegul meu de banca, un prieten adevarat. De ce Razvan? Pentru ca alaturi de Razvan reusesc sa o enervez groaznic pe profesoara de engleza, pentru ca impreuna luam note bune, prin "munca in echipa" si de asemenea note mici, aici, individual!
- Tilik ( Andrei ) - el este dj-ul clasei noastre, cel care reuseste sa mixeze fara platane si mixer, e mult prea complicat sa va explic, tot ce conteaza este ca el reuseste, cel care ne aduce ceai in fiecare zi si care duce o viata de WOW Lifer!
- Banucu ( George ) - el surprinde prin calm si zambete, este genul de persoana care nu are nici un stres, care reuseste sa doarma pe la 1 dimineata si la ora 7 sa fie prezent la prima ora, desi de acasa , face cam 20 de minute, totusi, el reuseste!
- Dinu ( Danut ) - pe el il putem considera o alimentara foarte bine dotata, cand el este prezent la scoala, mancarea si bautura sunt asigurate!
- Baiu ( Dorel ) - seful clasei, si ocupantul Premiului I, el ne da teme si ne mai explica ce nu intelegem, desi e el mai agitat si mai timid, noi il intelegem!
- Lascu ( Costinel ) - el este tipul server cu un farmec foarte interesant, el reusind sa injure in fata unui profesor fara a-l afecta pe acesta, lucru care poate fi considerat o reusita!
- Apopei ( Robo ) - surprinde prin calm si fericire, ce imi place mult la el este ca mereu joaca fotbal si se chinuie sa isi faca temele la mate, desi sunt foarte grele!
- Adi ( Cimpy ) - fotbalistul nostru, el rade fie ca ia 4, fie ca ia 10, dar vorba aceea: noi sa fim sanatosi!
Si acum, fetele, pentru ca si ele fac parte din colectivul clasei XB:
- Mada ( Pisi ) - cuminte, atenta, intelegienta, un bun exemplu de urmat, desi rade ca indeajuns de malefic, reuseste sa ne amuze de fiecare data!
- Georgi ( Mamy ) - Genul de persoana fercita, zambitoare! Mamy, de ce mamy? Pentru ca ea are grija de mine, ea imi da bomboane si nu in ultimul rand, e colega mea, de care sunt foarte mandru!
- Roxana ( Roxx ) - Daca Iron Maiden ar canta in Piata Sfatului timp de 3 luni , sunt sigur ca ea nu ar fi prezenta la scoala!
- Andreea ( Deea ) -  Fata cu bretonul, nike-urile in picioare si pantaloni de stofa, asa am caracterizat-o eu, insa chiar ii veneau bine!
- Iulia ( Iuly ) - Ar fi potrivita pentru profilul uman, nu mate-info, ea reuseste sa scoate din 3 citate 2 pagini care sa contina un eseu perfect rational!
- Ioana ( Pepsi ) - desi e retrasa si destul de tulburata, ea este inteligenta si mult prea cuminte!
- Simona ( Seemo ) - calma, retrasa, dar totusi, ea e fata care ne aduce caramel la scoala si ne face sa radem in urma prostiilor pe care le spune!
- Alexandra ( Alex ) - Colega mea de aproape 10 ani, incantata de informatica, pe aceasta cale vreau sa ii spun ca astept si un comentariu la acest articol!
- Ioana ( Creata ) - Simpla, cuminte, ea reuseste sa zambeasca in urma fiecarei probleme si e acolo cand avem nevoie de ea!
- Stefania ( Stefi ) - Reuseste sa vorbeaca mereu, desi spune uneori lucruri aberante, ce e interesant e ca apoi intreaba: "Spuneam tampenii?"
- Alina ( nu o sa scriu porecla, e mai bine ) - Tipa care atinge cam 120 db continuu atunci cand este nervoasa, dar e si foarte calma si placuta, ca personalitate, atunci cand e calma!
- Andreea ( Andreea ) - ea este noua noastra colega, iar pana acum, pot spune despre ea ca este in regula si se incadreaza foarte bine printre noi!
- Alexandra ( Alucu ) - ea e foarte calma, foartea retrasa, insa ajuta la formarea unui grup unit !
Toate acestea fiind spuse, a venit si randul pozelor:
Adi si Dorel


Lascu si Robo


Banucu si Tilik


Majoritatea


Mada si Georgy


Roxx, Baiu si Adi pe fundal


Noi, protagonistii, in mijloc, prof. de engleza, antagonista!


Robb si Razvan!



Acum as dori sa mentionez ca mai am 3 ani de petrecut cu aceste persoane si sunt sigur ca voi profita de fiecare clipa!

4 comentarii:

  1. Ce pot sa zic...imi apreciez shi eu colegii deshi poate nu la fel de mult k tine..pt k nu ma inteleg atat de bn q toata lumea...
    tot ce am sa'tzi reproshez pt articolul asta e k nu ai pus nicio poza q mn shi q Ioana [-( lucru pt kre o sa te tzin minte la pomu` de Christmas >:)
    aqm...sper sa o ducem la fel de bine in continuare..dak nu si mai bn...
    Da sntem colegi de aproape 10 ani..o sa prindem 12...ne shtim de mici shi ne'am vaz unii pe altzii cresknd...shi pnm...de'abia astept sa inceapa majoratele...aka...partyyy \:D/
    ai grija de tine...ai grija de ea ;) shi ai grija de noi restu k shi colegi...our DJ and our single DnB dancer...>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand eu sunt prezent, muzica e asigurata :P, ce sa zic, sunt mandru de clasa mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. wai mandache te pricepi nam ce zice...chiar mai descris bine:D

    RăspundețiȘtergere