sâmbătă, 14 noiembrie 2009

My baby!

Cand simt ca am inspiratia necesara si  cand am timp, mai scriu si eu cate o poezie, tema lor principala este iubirea, acestea imi ies. As vrea ca urmatoarele versuri sa le transmit jumatatii mele!

I O saptamana a durat
Insa, in sfarsit, de tine m-am apropiat
Din nou, o zi fara probleme
Doar noi, un cocktail si-un frappe
Clipe, sperante, zambete!

II  Traim acelasi sentiment intens
Iubirea noastra supradozata de un consens
Te vreau, ma vrei orice ar fi
Iubesc, iubesti, mai mult in fiecare zi
Experimenteaza, viseaza, realizeaza!

III Clipa, te invit sa o traiesti
Visul,te las sa ti-l indeplinesti
Dorul,nu mai ai cum sa il stapanesti
Placerea, este infinita stii?
Hai fii, langa mine, in fiecare zi!

IV Reusita, intalnire si extaz
Traiesc un vis, in orice caz
Durere, atingere, placere
Fara limite, mereu mai mult vom cere
Traiesti in mine, voi fi mereu doar pentru tine!

Iti multumesc ca ai reusit sa imi tranformi si aceasta zi intr-o placere infinita! Cum am mai spus: pentru jumatatea mea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu