duminică, 15 noiembrie 2009

Zeci de ani!

Avem doar 16 ani, insa o dorinta nemaivazuta, o putere incredibila de a sfida obstacolele, un ultim zambet care sa ne readuca la normal....Mi-ai spus: "Trebuie sa imi promiti din tot sufletul ca noi avem un viitor si ca eu pot spera ca in ziua de maine o sa ma trezesc langa tine si ca o sa pot s aspun la un moment dat: au trecut 30-40-50 de ani de cand am spus DA!" si asa am facut: "Iti jur ca te voi iubi la fel toata viata mea, ba nu, te voi iubi mai mult cu fiecare zi si iti spun asta din toata inima", iar tu mi-ai raspuns: jur ca te-am iubit din clipa cand m-ai pupat pe obraz cand ne-am intalnit prima oara si ca o sa fac asta pentru totdeauna!" Amandoi plangem acum, insa nu mai conteaza, stim prea bine ca plangem din iubire, din nevoia unuia pentru celalalt. Ascultam impreuna versuri care ne ravasesc sentimentele, ne seaca de puteri, dar care stim ca ne aduc la apogeu, la apogeul sentimentului miraculos care ne leaga. Lasa-ma pe mine sa fiu cel care te suporta zeci de ani, pentru ca eu voi fi cel mai implinit! Ai fost, esti si vei fii numai a mea asa cum eu am fost, sunt si voi fi numai al tau!



Simte versurile, patrunde-ti in inima si las-o sa zburde catre jumatatea ei, inima mea!

2 comentarii:

  1. mey..e incredibil kta dragoste poate inkpea intr'un om...oriqm asta e unu lucru kre ma va fascina mereu...
    ce pot sa zic...eshti...profund...nu te vedeam asha;)

    live ur lifes...together 4 always

    RăspundețiȘtergere
  2. zeci de ani hone
    tine minte... ”niciodata nu spune adio... spune doar ne vedem mai tarziu”

    te iubesc

    RăspundețiȘtergere