joi, 31 decembrie 2009

Adesea



Sunt persoane la care ma gandesc uneori, sunt persoane care imi vorbesc des sau rar, sunt persoane pe care le cunosc de o viata sau de o saptamana, sunt persoane bune sau rele, insa exista o persoana la care ma gandesc mereu, careia ii vorbesc des, pe care simt ca o cunosc de o viata.

Adesea mi-o imaginez, o vad in minte ca si cum as vedea-o in realitate, ii pot observa fiecare detaliu, ii pot observa zambetul care m-a trezit din monoton, ii pot observa ochii care m-au fascinat inca de la prima intalnire din 6 august, ii pot observa mainile, mereu calde, mereu reusind sa ma incalzeasca pana in adancul sufletului, o pot observa intreaga, fascinandu-ma. Trupul ei imi da un fior atunci cand se atinge de al meu, imi da o stare de bine, ii pot simti atingerea pana in varful degetelor, o simt completa atunci cand ma imbratiseaza, ii simt muscatura usoara pe gatul meu.

Adesea vorbim, cred ca e singura persoana care a sustinut ca m-a inteles si nu a mintit, e atat de speciala, gasim intotdeauna un subiect de discutie. Stim amandoi ca daca am fi impreuna in casa noastra, am putea vorbi zile in sir fara sa ne oprim, avem atat de multe de discutat, avem atat de multe probleme de rezolvat, idei de dezbatut, e incredibila prin vorba sa, reusind mereu sa gaseasca un nou subiect de discutat si o noua idee pe care vrea sa mi-o spuna.

Adesea intalnim obstacole, fiecare de dificultate diferita. Suntem un cuplu, am format o relatie, e normal sa avem probleme. Vreau sa avem ambitia de acum, mereu, sa luptam pentru scopurile noastre, pentru relatia noastra si mai ales, sa luptam pentru noi. Vreau sa fii tu cea care imi va spune din nou: "Da-mi voie sa fiu langa tine mereu, sa-ti soptesc "o sa fie bine si acum" ". Vreau sa ne desavarsim prin bunatate, speranta si dorinta care ne-a apropiat atat de mult.

Adesea ma intrebi daca ma voi plictisi vreodata, daca voi ceda vreodata, daca sunt bine. Nu ma voi plictisi niciodata, asa cum ti-am spus: " ai acel ceva" care ma atrage, care ma face sa iti devin mai apropiat, care nu ma lasa sa plec de langa tine. Nu vreau sa cedez vreodata si am sa iti spun de ce. Ai ceda daca ti-ai da seama ca ai alaturi persoana pe care ai cautat-o toata viata? Ai ceda daca cineva ti-ar spune "te iubesc" in fiecare zi? Ai ceda daca ai simti ca esti iubit cu adevarat? Nu prea cred. Nu sunt bine. Voi fi bine abia atunci cand vom fi impreuna la casa noastra, cand vom trai acelasi vis, cand vom imparti aceeasi masina, aceeasi masa, acelasi caine.

Adesea ma gandesc la noi, la visele noastre, la clipele in care plangeam impreuna, la clipele in care radeam impreuna.

Adesea mi te descriu, fata cu aviatori in ploaie, simpla, imbracata in niste blugi, un tricou si o bluza. Apoi, la prima noastra intalnire, fata simpla cu o camasa in carouri, blugi, rucsac si un caine in lesa. Fata care tacea si care ma facea sa tac, inundand totusi atmosfera de euforie, cea care m-a dus pe un camp, campul nostru, patura noastra verde. Fata care pe data de 7 septembrie m-a sarutat si mi-a deschis, odata cu acest sarut, un nou univers.Fata care imi spune "te iubesc", care imi spune ca ii e dor de mine, de noi. Fata care m-a facut sa o las sa ma iubeasca si care mi-a dat sansa sa o iubesc.

Adesea ma uit la pozele cu noi, am surprins putin din fiecare clipa, am trait momente speciale impreuna si ni le-am creat singuri. Am stiut de fiecare data sa ne creem un decor favorabil, am reusit sa ne unim ideile si sa ajungem la un inteles. Am reusit sa petrec alaturi de tine clipe minunate, am zambit cu tine, am plans cu tine, vrand doar sa imbunatatesc relatia si pot sa iti jur, nu imi pare rau deloc! Am cele mai frumoase amintiri alaturi de tine si vreau sa mai imi fac in continuare, iar peste 50 de ani sa deschidem cutia cu poze si sa ne aducem aminte de fiecare clipa.













Adesea, ma gandesc la tine, pentru ca te iubesc!

Un comentariu:

  1. adesea... ma gandesc cat de mult iti gresesc. imi spui sa nu imi mai cer niciodata scuze fata de tine, ca ”nu e nimic, nu o sa se mai intample”. simt ca nu pot sa iti promit ca o sa fie bine mereu, ca nu o sa ne mai certam, ca nu o sa mai cedez. pentru ca mi-as incalca promisiunea mult prea des.
    adesea... stau ore in sir si plang din cauza altora, dar ma gandesc la tine si realizez ca esti departe, ca in momentul asta. realizez ca n-am putut fi impreuna pentru ca am fost slaba, ca nu am vrut sa complic si mai mult tot.
    e 10 fix in ajunul revelionului si nu suntem impreuna. si imi pare rau, dragule...

    RăspundețiȘtergere