duminică, 20 decembrie 2009

Changes

Incerc de mult timp sa fac un articol despre persoana pe care o iubesc, insa fiecare incercare a mea de pana acum a fost un esec, nu reusesc sa imi gasesc cuvintele, nu gasesc o tema despre care sa pot scrie, iar ceea ce consider ca e cel mai important, sunt inconjurat de o stare de iubire, variabila, ea avand urcusurile si coborasurile sale. In continuare, scriu despre persoana pe care o iubesc cel mai mult. Asa cum probabil s-a subinteles, vreau ca acest articol sa fie diferit si usor de inteles. Nu o sa mai folosesc cuvinte de genul: "ma fascinezi, imi dai speranta, traiesc prin tine, etc....", ci voi incerca sa diversific trasaturile pe care i le pot atribui acestei persoane, desigur, nu mi-ar ajunge 3 variante de Dex ca sa o pot caracteriza, insa voi incerca prin cateva figuri de stil.
Revin asupra subiectului, pot spune despre aceasta persona ca simt, acum, ca o cunosc de foarte mult timp, ca e perechea perfecta pentru mine, e idealul meu, care insa mi-a lipsit intreaga viata si totusi, e idealul de care nu ma puteam lipsi. Ma pot mula usor dupa starea ei, dar nu o fac intentionat, traiesc starea ei, fara sa vreau, fara sa stiu ca ceea ce fac e bine, sau rau. Uneori e indurerata, are probleme ca orice adolescent din ziua de azi. Nu o pot face sa isi revina, probabil preluandu-i starea fac un lucru rau, dar nu ma pot controla, acest lucru nu il fac cu minte, il fac, poate, din inima sau din inertia momentului. Alteori, patrunde in stari melancolice, e atat de ingandurata incat nu reusesc sa o inteleg, desi vreau, nu pot sa o ascult sau sa o sfatuiesc, ma bazez pe increderea ei fata de mine, sunt sigur ca stie ca as da orice ca sa iasa din acea stare de gand, de liniste, acea stare defavorabila, care o afecteaza. Am considerat pana la ea ca femeia e egala cu barbatul, nu are niciun defect in plus sau vreo calitate in minus, dar imi dau seama ca m-am inselat, niciodata un barbat nu poate simti asa cum simte o femeie, nu ma refer la iubire, ci doar la felul de a scrie al unei femei, are acel stil, cuprinzator, emblematic, induiosator. O femeie traieste o problema in alt mod decat barbatul, ea sufera chiar si pentru un lucru minor, deoarece il percepe ca pe un neajuns sau ca pe o greseala. Asa este si ea, iubita mea, cuvintele ei ma fac sa imi dau seama ca nu ma pot lipsi de ea, atingerea ei e perfecta imbinand suavul, placutul si brutalul in aceeasi miscare, privirea ei limpede, adancita de ochii caprui care par a fi infiniti, cugetul ei care m-a impresionat, fiind diferit de acel monoton care ne-a secat pe toti. Uneori stam distanti, ne certam, dar nu putem ceda, trebuie sa facem fata unul celuilalt. Nu am considerat vreodata ca am fost certat cu ea, ci doar ca nu am izbutit sa finalizam de discutat un subiect, nu sunt capabil sa pricep ca ea imi poate lipsi, nu as putea intelege golul din inima mea, de fapt, golul din mine, pentru ca inima mea e la ea. Plec in alte localitati pentru cateva zile si nu pot percepe lipsa ei, trec doar cateva ore si ii duc dorul, sunt complet zadarnic, nu am nevoie de nimeni si nimic, doar de ea, am nevoie de acel "hey" pe care mi-l ofera la fiecare convorbire sau la inceputul fiecarei intalniri, am nevoie sa o simt protejata, sa o simt increzatoare pe sine, sa o simt implinita doar pentru ca e cuprinsa de bratele mele. Avem sute de subiecte de dezbatut, uneori ne certam din motive ilogice, dar ajungem la o concluzie in final. Poate sunt o persoana posesiva, desi nu vreau sa cred asta, as gasi mai potrivit cuvantul "prudent" pentru a descrie caracterul meu, imi place sa stiu ca este in siguranta, ca in urmatoarea ora ne vom intalni, imi place sa planuiesc fiecare miscare a mea, pentru a ma asigura ca este un succes. Poate daca te cautam disperat, nu reuseam sa te gasesc vreodata, de aceea cred ca tot ceea ce s-a intamplat si se intampla intre noi este predestinat. De ce ai fost tu cea care m-a numit Robb? De ce ai indraznit tocmai tu sa te intalnesti cu mine? De ce ai avut incredere in mine inca din prima clipa? TU ai intrat in viata mea atunci cand aveam cea mai mare nevoie de tine, atunci cand simteam ca traiesc fara rost, atunci cand eram "sufocat" de tot ce se petrecea in jurul meu. Ai sosit atunci cand aveam cea mai mare nevoie de tine, te iubesc!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu