duminică, 13 decembrie 2009

Prea putin, dar atat de eficient!

Astazi am revenit, mi-am revenit. Saptamana aceasta m-am simtit gol, fara rost, eram, pur si simplu, efemer. Ai simtit vreodata,cititorule, ca nu mai faci fata situatiei?, ca presiunea e prea mare ca sa mai poti respira?, ca te scufunda orice vorba spusa de oricine?, ai simtit ca iti e dor si nu poti face nimic?, ai simtit ca esti epuizat? Probabil ca da, probabil ca nu, tot ce stiu e ca asa m-am simtit eu saptamana asta. Totusi, dupa o saptamana care mie mi-a parut a echivala cu 3 luni de Bastilia, am reusit sa te intalnesc. Cat de dor imi era, erai tu, iar asta m-a facut sa devin eu din nou. Erai atat de speciala, zambetul, privirea... Redevenisem eu, am inceput din nou sa traiesc nebuneste, sa traiesc la cea mai mare intensitate, de ce? Pentru ca aveam un scop, TU! Ne-am plimbat, am mers la "window shopping", am mers la locul nostru, campul, care a ramas la fel de special ca in prima zi. Eram noi din nou, cele 2 persoane mature, cele 2 persoane complet rationale, cele 2 persoane cu vicii, cele 2 persoane cu sute de probleme si in final, cele 2 persoane care se iubesc enorm! Fara ca vreunul din noi sa vrea, a trebuit sa ne despartim, a trebuit sa trecem iar din fabulos, in banal si monoton. Am ajuns in fata scarii blocului tau. Stiu ca sunt doua ocazii pentru care ma pot afla la tine: 1. intru, 2. pleci. Astazi m-am aflat acolo pentru a doua ocazie, ne-am sarutat, ne-am luat la revedere. "Te iubesc hone!" - "Si eu te iubesc!" Am mers cativa pasi, am mai inaintat, dar ma uitam in spate, la fel faceai si tu, probabil iti era la fel de greu sa te desparti de persoana iubita. Recunosc, pentru mine a fost teribil! Intr-un final am ajuns acasa, toata familia era socata: "De ce ai venit asa repede?", "S-a intamplat ceva?"...evident ca nu le puteam raspunde, m-am retras in camera mea si am incercat sa imi dau seama de ce s-a intamplat azi. Si, stii ce? Am reusit! Noi azi am avut o zi excelenta, ce daca am petrecut mai putin timp impreuna? Am fost, suntem si vom fi tot noi 2, imi e de ajuns sa te vad cateva clipe ca sa mai pot trai o viata. Sunt mandru de tine si de tot ceea ce se petrece cu mine, cu tine si cu relatia noastra. Sunt mandru de tine, iubita mea!
Cu ceva timp in urma mi-am facut o promisiune si vreau sa mi-o respect! Azi ai purtat ugg boots si mi-au placut, mult si nu glumesc!

Un comentariu: