marți, 8 decembrie 2009

Summertime!

Da, astept vara cu nerabdare. Da, iubesc vara la nebunie. Da, ador sa imi petrec in cele mai extravagante moduri  fiecare vara. Da, nu ma pot satura de vara. Fiind anotimpul meu preferat, am decis inca de pe acum sa imi fac cateva idei despre ce vreau sa fac in vara anului 2010, cum vreau sa imi petrec zilele si deasemenea, noptile.
In vacanta pe care o astept cu nerabdare, imi propun sa calatoresc in cel putin 3 judete noi alaturi de prietenii mei, de preferat Cluj, Sibiu si o scurta plimbare prin capitala noastra, am mai fost eu in Bucuresti, dar daca merg in vara, merg doar sa vad cum e viata "de noapte", asta ma intereseaza in mod special si aici ma refer la cluburi, baruri si pub-uri. In vara urmatoare vreau sa citesc cel putin 5 carti pentru ca am inceput de ceva vreme sa le inteleg rostul. Vara viitoare vreau sa fie plina, vreau sa invat un nou stil de dans, iar el cred ca va fi techno, vreau sa dansez macar 2 zile incontinuu ca sa ma implinesc sufleteste pe acest plan. Vreau sa merg la cel putin 5 party-uri si apoi cateva majorate. Aaa, era sa uit, vreau sa imi fac un nou upgrade la sistemul audio, prin asta sa depasesc 3000 w, pentru ca eu iubesc muzica si o inteleg abia cand incepe sa imi bata bass-ul in piept. Vreau sa imi cumpar o palarie si un costum pentru ocazii, imi place sa fiu elegant. Vreau sa merg cu cortul, din nou, alaturi de prietenii mei, timp de cel putin 3 zile. Vreau sa merg pe munte, iar apoi la mare, in Constanta, la Mamaia si da, vreau sa fac asta cu prietenii mei. Vreau sa imi serbez ziua de nastere, voi implini 17 ani si asa cum pe toti v-am obisnuit, daca Robb e prezent, muzica este asigurata. Vreau sa merg cu parintii in cateva pub-uri de prin Brasov si deasemenea vreau sa merg cu mama la cumparaturi, o zi intreaga! In vara anului 2010, vreau sa imi cumpar un telefon nou, cel mai probabil cu ecran tactil. Nu am spus nimic despre relatia mea din prezent, dar trebuie s amentionez cate ceva, de fapt, nu trebuie, dar simt ca asta vreau sa fac. Vreau sa traiesc in continuare sentimentele prin care trec si acum, iar in vara as vrea s ale intensific, sa fac o nebunie, asa cum imi sta in fire. Vreau sa vorbesc despre aceasta iubire si dupa 20000 de articole, de fapt, vreau sa traiesc aceasta iubire toata viata! Revenind la vara, vreau ca vara anului 2010 sa fie extravaganta, diferita, de ce doar atat? Ganditi-va ca va urma vara anului 2011, in care voi implini 18 ani!!!

Ca tot vorbeam de "Summertime":



Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu