vineri, 26 februarie 2010

Nothing else to do

Uitand de greseli banale, am continuat nebun;
Dorul pulseaza in vene, neputandu-se opri oricum.
Dorinta devine un aprig sentiment de durere,
Insa visul mi-aduce aminte ca existi, acum tacere.

Cuvintele curg intr-un amalgam neincetand,
Iar ochii cauta in zadar, trupul tau, vibrand.
Spranceana se ridica usor urmandu-ti drumul,
Mana intinsa nu te prinde, iar eu iti caut parfumul.

Ti-am cautat urmele, incercand sa te gasesc;
Drumul greu nu m-a oprit, nu poate deveni firesc.
Am continuat sa-ti caut fiecare pas;
Am reusit, nu as fi vrut niciodata sa ma fi retras.

Acum esti visul meu real;
Te am in brate, mi-am implinit singurul ideal,
Iar vise, sperante si idei am spulberat
Pentru ca am promis, totul va fi realizat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu