duminică, 21 februarie 2010

Remember

Nu o sa incep cu o introducere, nu ar mai fi special. Nu o sa scriu frumos, nu ar mai fi special. Am sa scriu despre adevarul nostru, a fost intotdeauna special. Am sa mai curpind si cateva versuri din melodii, cateva parti din poezii, cele care au contat, pentru amandoi, cele care ne-au placut amandurora.
"Mai tii minte povestea aia veche cu sufletul pereche?" Nu o sa discut numai despre mine, pentru ca te cunosc si pe tine destul cat sa scriu si parerea ta, sper ca nu am sa ma insel. Un suflet pereche, da, noi suntem cel mai potrivit suflet pereche, te-ai gandit la asta vreodata? Sunt sigur ca da, noi ne-am impus in fata tuturor si mereu, oricum a fost, usor sau greu, am reusit sa depasim situatia, marcand iarasi un punct si incepand o noua etapa. Suflet pereche pentru mine inseamna zambetul tau in cea mai friguroasa zi de iarna, inseamna privirea ta in cea mai intunecata zi, inseamna mana ta care mi-ar imbuna si cea mai groaznica zi din viata mea, insemni tu si eu, insemnam noi.
"Disco dance, house music, after hours" nu a mai contat nimic, doar aceste versuri imprastiate si campul care ne-a adus mai aproape, care, de fapt, ne-a unit. Tu crezi ca am uitat intreaga iubire, crezi ca am plecat si acum nu mai sunt ce eram. Nu a fost niciodata adevarat ce ai crezut, nu vreau sa mai crezi asta despre mine, nici macar sa crezi. Atunci cand am sa plec de langa tine ma voi duce direct intr-un loc mai bun, de unde probabil te voi privi in fiecare secunda...fara sa ma pot satura, nici in viata asta, nici in urmatoarele mii.
"All the right moves", e una dintre melodiile pe care mi le-ai trimis inainte sa pleci. Tu crezi ca nu a contat? Crezi ca a fost inutila? Atunci, tin sa te anunt ca e una dintre melodiile mele preferate si ca o ascult in fiecare seara cand imi e dor de tine, cand simt ca ma descompun, bucata cu bucata, pentru ca nu esti langa mine. E lenta si ritmata in acelasi timp, e intrumentala si cu voce in acelasi timp, e simpla si complexa, in acelasi timp...e de la tine si asta e tot ce conteaza.
"Cuvintele-ti sunt mai patrunzatoare,
Vocea iti descrie irascibilitatea,
Dar te inchini intregului adevar,
Soptindu-mi-l: "te vreau, te iubesc!"

Acum ma simt sleit de orice urma de putere, pentru ca tu nu esti aici sa ma sprijini, tu, hone, pentru ca e vorba de tine si de nimeni altcineva. Te privesc in mod virtual si nu ma ajuta cu nimic, insa te am in minte si asta e tot ce conteaza. Intr-o zi am sa iau o foaie si am sa te desenez, complet, nu cred ca am sa scap nici cel mai mic detaliu, iar in acel desen o sa te vezi ca in oglinda.
"Trebuie sa parasesc locul asta." "Se pare ca a fost facut sa dureze numai un sezon…" "Dar probabil ca linistea mea nu inseamna acelasi lucru cu a ta." E usor sa aruncam cuvinte la intamplare atunci cand suntem nervosi. E frig pentru tine, te simti singura...ai uitat ce ti-am promis? "O sa te iubesc mereu". Imi aduc aminte prima zi, 7 septembrie. Mi-ai spus cand am ajuns acasa ca radiam de fericire, crezi ca era doar o joaca stupida? Nu, era un adevar, cel in care tu ma faci sa radiez. 
Maini tremurande, lacrimi in ochi si multa durere, dar oare de ce? Pentru ca am plecat si nu imi dau interesul? Da, poate ca asa pare, dar nu e...De ce sa iti fie frig cand stii ca iti poate fi mai cald ca niciodata? De ce sa iti inghete mainile? cele care ard mereu, necontenit. 
"Cand te simti slabit, cand te indoiesti de mine, priveste cutia: ai cheia catre inima mea: acum poti sa deslusesti ce se afla in ea, din moment ce inima mea e tot la tine." A contat mult aceasta cutie, inca de cand am primit-o, dar nu am vrut sa iti arat asta, nu am vrut...insa a fost singurul lucru care m-a ajutat atunci cand tu erai departe, nu fizic, ci sentimental. "Cadoul meu esti tu si iubirea ce o porti cu tine, mereu". De ce uiti ce e cel mai important? De ce uiti cat de multa nevoie am de tine si cat de mult te iubesc?
Mi-a placut mereu sa iti citesc articolele, sa citesc ce e scris in agenda nu pentru ca era scris foarte ordonat si stilat, ci doar pentru ca ai scris tu. Acum ma uit in jur si vad numai umbre solide, care ma lovesc si care ma priveaza de tot ce tine de mine si lumea mea.
"Forever and ever, hone." Stii ca am considerat asta ca un motto al relatiei noastre? Asa l-am considerat si mereu l-am apreciat, tu l-ai spus, iar eu am vrut sa il aplic si vreau in continuare. 
Sunt cuvinte aruncate in fiecare carte, dar cartea noastra s-a scris din cuvinte sincere si nu am scris-o noi, au scris-o sentimentele noastre. De ce pe fiecare pagina a cartii noastre e scris un "te iubesc" , poate pentru ca am tiparit-o gresit sau pentru ca asta e adevarul. Ti-am spus ca nu mi-ar ajunge mii de pagini ca sa scriu de cate ori vreau ca te iubesc. 
Nu am sa mai scriu, desi as putea continua vesnic, pentru ca pentru mine, povestea noastra nu mai are sfarsit. Am sa imi spun in minte asta: "Dezamagirea mea nu va mai exista, in schimb, existi tu, hone!"



Un comentariu:

  1. I remember
    de cate ori trebuie sa iti spun... jur ca te-am iubit de cand am spus ca sunt incantata de cunostinta si promit ca te voi iubi mereu
    my baby

    RăspundețiȘtergere