joi, 3 iunie 2010

Vara ?!?!?!.

Deci incepem activitatea. Mobilizam echipele, fronturile se deschid, muzica incepe sa sune, elevi nu mai exista, viata.
Ah, cat te-am asteptat vara. Ai venit plina si anul acesta, ok, ok, asa nu merge. Nu e pentru cititorii mei. Sa vedem ceva mai de "bun gust".

Te-am asteptat vara. Ai venit ca o furie nesimtita si te-ai napustit asupra noastra. Aduci soare, aduci fete, aduci baieti, distrugi elevi, n-ai profesori, n-ai cataloage si totusi, de ce te iubim?. Pai tu ni-i aduci pe Parazitii in Club Kasho Brasov. Tu ne aduci Liberty Parade. Din aceasta cauza noi te iubim. Daca noi aducem bautura si muzica, tu aduci caldura, euforia si fericirea din toate party-urile noastre.
Tu, vara, ma vei ajuta pe mine sa imi cumpar aparatul la care tind de ceva vreme, Nikon D5000 ( my love ), tu ma vei ajuta sa imi cumpar si laptop, ca pc-ul nu e de ajuns. Tu, vara, ma vei trimite la munca si tot tu ma vei ajuta sa fac scandal, asa cum te-am obisnuit in fiecare an. Trebuie sa iti aduc aminte si de prietenii mei, de care sunt mandru si cu siguranta anul asta mergem impreuna la mare, la munte si la....in alte locuri pe care le iubim cu totii. ( corturi, cluburi, din acestea pentru minori ). 
Tu, vara, mavei sprijina sa imi port ochelarii aviator de care sunt indragostit, imi vei da sansa sa port doar pantaloni pana la genunchi, ma vei lasa sa port numai tricouri albe pe care stii ca le ador. Tu ai sa faci marea mai albastra anul asta, aerul de munte mai proaspat, muzica din casti mai puternica si hainele sa cada. Vei descopri noi universuri prin noi, cei care se folosesc de tine pe timpul pauzei scolare ( Ohh, nu, scoala???. Nu.Nu.Nu. Nu cunoastem ). 
Tu, vara, imi vei da timp sa citesc mai mult, imi vei da timp sa scriu mai mult, imi vei da timp sa ies cu prietenii mei cat mai des, imi vei da sansa sa imi multumesc cititorii cu articole din ce in ce mai bune. Tu ma vei ajuta sa radiez de fericire in fiecare zi, imi vei da noi intelesuri ale vietii. Nu, nu iti multumesc, stai putin, inca nu meriti. Nu am de ce sa iti multumesc, pentru ca inca nu mi-ai indeplinit lista. Dar stai linistita, discutam peste 3 luni, cand o sa fiu pregatit de 9 luni de placere pura, satisfactie, dorinta, pasiune, iubire pentru scoala. ( Nu va speriati, orice om glumeste !.).

P.S. Am uitat cateva dintre hit-uri. Ni-l vei aduce pe Dan Balan, vei duce club ind-ul la noi extreme alaturi de:
- si mai sunt multe, dar cred ca melodia verii va ramane tot cea de anul trecut:

Play & Win - Summertime



Si da, ca sa fii tu multumita, te asteptam cu bratele deschise !.

P.S. Si cu ochelarii la ochi !.


By darling! :x.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu