joi, 12 noiembrie 2009

Doar TU!

Ai simtit vreodata o senzatie de tristete, de lipsa? Ai simtit ca nu esti in stare de nimic? Ai simtit vreodata ca tot ce conteaza pentru tine e jumatatea ta? Ai simtit ca nu te mai poti stapani, ca o vrei doar pentru tine? Ai trecut prin toate aceste stari? Eu, da. Ai observat si tu ca atunci cand te aproprii lumile noastre se intalnesc, momentele pe care le traim sunt mai palpitante, sarutul tau ma face sa radiez, iar ce e cel mai important, inima imi zvacneste in piept, vocea imi tremura si toate acestea pentru ca stiu ca universul meu se va prabusi asupra mea si ma va face sa gem de placere, da, universul meu, pentru ca asta esti TU pentru mine! Insist uneori, dau un beep in plus, un telefon, de ce toate acestea? Pentru ca vreau sa te protejez si sa stiu ca esti in siguranta, as putea cataloga aceasta trasatura a mea destul de banala, insa e mai bine sa fiu eu implinit sufleteste stiind ca esti in regula. Probabil observi ca ai devenit un factor important al vietii mele asa ca, lasa-ma sa-ti simt prezenta in fiecare dimineata, da-mi sansa sa iti aduc eu micul dejun, atunci cand esti bolnava, lasa-ma sa-ti ating buzele atunci cand simt ca ma vrei mai mult ca niciodata, da-mi voie sa te pastrez pentru mine mereu! Apropie-te in fiecare zi mai mult de inima mea, lasa-ti spiritul sa ma invaluie desi corpul tau nu e langa mine, da sansa sperantei, da credinta placerii, da totul iubirii si vino acolo unde iti e locul, in inima mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu