joi, 12 noiembrie 2009

Mandru ca te-am gasit!

La varsta de 15 ani am trecut printr-o pasa foarte proasta a vietii mele, suferisem in urma unei despartiri si tot ceea ce imi doream era sa gasesc o fata care sa gandeasca matur, ca mine, pentru simplul motiv de a ma putea intelege. La sfarsitul verii am reusit sa intalnesc persoana care avea sa ma fascineze, care avea sa ma invete ce inseamna iubirea adevarata si care avea sa imi arate ca pot cere de la viata mea mai mult! Asa s-a deschis un nou capitol al vietii mele, oe care l-as numi "Experienta de a iubi nebuneste". Ai reusit sa ma faci sa te iubesc, sa ma inveti multe lucruri pe care nu le experimentasem pana atunci si nu in ultimul rand, mi-ai dat ideea de a ma apuca de drum & base. De ce am ajuns la dans? Pentru ca dansul ne leaga, muzica ne patrunde in vene odata cu intrarea in club si, nu in ultimul rand TU, esti perechea mea de dans!Asadar, sunt mandru de tine, dansatoarea mea de DnB!


Original Video - More videos at TinyPic

In clip, este prezenta fata care mie, a reusit sa imi fure mintile!

Un comentariu:

  1. thanks hone
    sa stii ca nu numai tu esti mandru ca ai gasit pe cineva. eu sunt extrem de mandra ca te-am gasit

    dnb :X

    RăspundețiȘtergere