duminică, 8 noiembrie 2009

Persoana care ma fascineaza!

Asa cum am spus in "Prima postare", voi scrie aici atunci cand am nevoie sa ma exprim, cand vreau sa fiu inteles.Urmatoarea postarea are ca scop exprimarea!

In urma cu doua luni am cunoscut o persoana, o simpla fata, care, ulterior avea sa imi schimbe viata. Aceasta postare i-o dedic ei, din tot sufletul, asadar:

Te-am cunoscut, ne-am prezentat unul altuia, iar apoi ne-am vazut fiecare de vietile noastre, amandoi fiind implicati in alte relatii. Insa, cineva sau ceva, ne-a apropiat, ca prin miracol. Am trecut amandoi prin cate-o despartire, in aceeasi zi. Ne simteam liberi, iar din intamplare, am gasit un subiect de discutie, l-am dezbatut, a urmat altul si altul si noi nu ne mai saturam! Dupa multe ore petrecute pe mess, in care gaseam mereu subiecte de discutie, am decis sa ne intalnim. Si prin aceasta prima intalnire, vedem impreuna, acum, o mare realizare, un incipit pentru ceea ce avea sa devina un vis! Spun vis, pentru ca eu nu reusesc sa ma mai trezesc de doua luni, traiesc o pasiune care ma initiaza, o iubire care imi da putere, o relatie care ma face sa gandesc in viitor. Ai reusit sa ma intelegi, ai reusit sa ma sprijini atunci cand eram trist, ai reusit sa ma sfatuiesti asa cum nimeni nu a reusit pana la persoana ta! De doua luni traim impreuna, spun impreuna pentru ca sufletele noastre stau impreuna, ne dorim ca si noi sa facem la fel, sa stam in casa noastra, sa avem masina noastra, sa avem cainele nostru, insa momentan nu se poate, avem si noi o varsta, dar in ciuda varstei, am reusit sa gandim departe, sa visam cu ochii deschisi, iar cu o ambitie devastatoare reusim sa ne dorim si mai mult un lucru, pe care impreuna speram sa il implinim. De ce fac asta? Fac asta pentru ca:
TU mi-ai deschis ochii
TU mi-ai aratat noi drumuri
TU mi-ai redat speranta
TU mi-ai dat sansa
TU mi-ai aratat ca pot fi mai mult decat ceea ce sunt
TU mi-ai aratat ce inseamna "a iubi"
TU esti cea care merita iubirea mea
TU esti cea care imi umple inima
TU esti TOTUL!

Pentru EA, pentru ca merita, pentru ca e singura care stie ce insemn eu!

3 comentarii:

  1. ea se simte cea mai norocoasa persoana de pe fata pamantului. si fii sigur ca te iubeste enorm!

    RăspundețiȘtergere
  2. uite ce face dragostea din om :X:>

    RăspundețiȘtergere
  3. El deasemenea, se simte cel mai norocos si precum stii, te iubeste fara limite!

    RăspundețiȘtergere