duminică, 8 noiembrie 2009

Sensation Events!

Unul dintre hobby-urile mele este muzica. Muzica mi-a starnit interesul de a studia acest domeniu amplu mai adanc, asa ca am decis sa studiez domeniul audio si sa il practic. Asadar, am inceput, alaturi de partenerul meu, sa merg la sonorizari pentru diferite evenimente de mica si medie amploare, precum: majorate, party-uri private, sarbatori si altele de acest gen.

Echipa Sensation Events  va sta la dispozitie!

Pentru cunoscatori, folosim urmatoarele echipamente( momentan ):
- 4 fullrange de 15"+1" dotate integral Power Audio;
- amplificare: BT MA-500 (2x500w rms) , BT MA-600 (2x600w rms);
- mixer profesional Dj - Behringer VMX-300;
- crossover BT;
- lumini;
-microfoane wireless.

Dorim, odata cu inceputul noului an, achizitionare a 2 subwoofere, mixer pentru LIVE si cateva lumini.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu