joi, 26 noiembrie 2009

Viata mea!

Sunt mandru de realizarile mele din ultima vreme, am ajuns sa inteleg o mica parte a vietii, ceea ce s-ar putea traduce prin a intelege un intreg univers de cunostinte, dar care mai are resurse pentru mii de ani! Simt ca ma maturizez, ca devin mai bun, mai puternic, ca imi doresc mai mult si ca, de multe ori, reusesc sa fac ceea ce imi doresc. Pe plan de afaceri, daca le pot numi asa, sonorizarile imi ocupa timpul in cel mai bun mod posibil, vreau sa creez lucruri noi, sa invat mai mult din partea tehnica a domeniului audio, vreau mai mult, mai mult. Pe plan sentimental pot spune ca ma simt implinit, am alaturi de mine persoana care imi inunda in fiecare secunda gandul si imi face trupul sa vibreze doar prin faptul ca se apropie de mine. Reuseste sa ma imbarbateze chemandu-ma cu apelativul: "mister", iar eu o rasfat numind-o "mademoiselle". E atat de interesanta, ma surprinde de fiecare data prin simplitate si prin caracterul sau ingenios, ar reusi sa ma spulbere cu o privire, dar nu o face, exist pentru  ea si ma vrea doar pentru ea stiind prea bine ca si eu vreau acelasi lucru! E atat de sofisticata si provocatoare, tocmai de aceea ma atrage atat de tare, ar putea sa faca ce vrea cu mine si as lasa-o, pentru ca orice ar face, ar fi incredibil. E cea care reuseste sa ma enerveze, dar intr-un fel diferit, facandu-ma sa o iubesc si mai mult, sa mi-o doresc din toata inima! E cea cu care as imparti o canapea, as imparti o masina, as imparti si ultima sfaramitura de paine, cea cu care mi-as imparti viata! E de ajuns sa o vad , sa ii simt degetele printre ale mele, sa ii simt atingerea fina si calda pe gatul meu, soptindu-mi ca ma iubeste pentru a ma face cel mai fericit barbat din lume, sau cum ar spune ea "mister"! Prin toate astea am conturat o mica realizare, care a devenit o minune, relatia noastra! Pastreaza aceasta minune, tot restul vietii tale, pentru ca sunt sigur ca impreuna vom scoate ce e mai bun din ea si nu se va epuiza niciodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu