marți, 1 decembrie 2009

Vis!

E ora 7:10 , m-am trezit foarte incantat si fericit. Imediat dupa ce m-am ridicat din pat am deschis pc-ul si am vrut sa realizez cea mai matinala postare. Neavand nimic despre care sa scriu ca am facut in timpul zilei, fiind mult prea devreme, am sa scriu despre ce s-a intamplat in timpul noptii. Am visat si as spune acest lucru de mii de ori, doar sperand ca se va indeplini. Eram eu si ea, ne tineam de mana, aveam stari euforice, eram energici, fericiti, impliniti prin faptul ca eram impreuna, ca eram noi 2. Ne sarutam pe un drum pustiu pe care il faceam sa straluceasca cu aurele noastre pure. Eram coplesiti de magia iubirii si a sarbatorilor de iarna, era minunat. O tineam in brate si simteam ca ne unim, ca devenim o singura persoana si ca nimeni nu ne putea desparti; si chiar asa a fost. Am ramas impreuna, sarutandu-ne printre miile de fulgi de nea, mergand pe drumul pustiu, care parea aglomerat si primitor, doar pentru ca noi 2 il strabateam, ne tineam de mana si mainile noastre ardeau, totul ardea, aveam atat de multa putere incat puteam topi toata zapada care se adunase, puteam trece peste orice obstacol. Da, asta am visat si sper ca va deveni realitate. Iar tu, fata din visul meu, vreau sa stii, ca vreau sa ne intalnim cat mai curand, imi e deja dor de tine si vreau sa te vad, sa te ating, sa te simt aproape de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu