luni, 30 noiembrie 2009

Nebunie!

Stii, de obicei, eu sunt o persoana sincera, nu imi sta in caracter sa mint. Sunt respectuos, ma impun prin bunatate si onestitate, am urat intotdeauna sa observ cum unii baieti se impun iubitelor lor prin asprime, prin rautate. Simt nevoia sa scriu, sa ma desfasor. Nu stiu pentru cine scriu sau daca am un subiect concret, probabil de-asta mi se pare asa interesant!
Vreau sa fiu fericit, vreau sa distrug orice bariera din calea mea, vreau sa ma impun prin felul meu de a fi, vreau sa fiu mai extravagant ca niciodata, mai provocator decat in orice alta data, vreau sa iubesc nebuneste, vreau sa nu ma mai limiteze nimic. Cred ca reusesc sa realizez lucrurile mentionate anterior, eu asa cred, cei care ma cunosc, isi pot exprima o parere mai jos! Am o viata si vreau sa o traiesc din plin, vreau sa ma manifest in toata fiinta caracterului meu, vreau sa innebunesc iubind o vecie! Sunt un om fericit, in ciuda problemelor prin care trec, sufar si eu, gresesc si eu. Dar ma uit in jur si vad persoane triste, persoane handicapate, persoane care isi traiesc viata ca pe un calvar si care totusi reusesc sa lupte si sa mearga mai departe. Si eu pot, noi toti, poporul, putem. Sunt plin de vitalitate, am nevoie sa ma manifest, sunt plin de ura, am nevoie sa scap de ea si nu in ultimul rand, sunt plin de iubire, iar aceasta iubire i-o daruiesc unei singure persoane, singura persoana care stie sa o aprecieze! Sunt un realist, asa ca nu am visat niciodata sa mut munti, sa cobor stele de pe cer, nu, am visat doar la lucruri realizabile, vreau sa imi traiesc viata implinit, fericit, sa trec prin mai multe probleme ca sa experimentez, ca sa aprofundez in acest domeniu, numit viata. Vreau sa imi dedic in continuarea iubirea persoanei care o are si acum. Vreau sa fiu insetat chiar si de cea mai mica picatura de puritate din inima ei, vreau sa ii patrund in fiecare vena si sa ii provoc o avalansa de iubire care sa se reverse pe tot trupul ei fierbinte, transformand gheata in flacari de placere. Vreau sa o fac sa realizeze ca o iubesc la nebunie si ca sa ii dovedesc, ii voi saruta fiecare parte a corpului ca sa reusesc sa o aduc pe culmile extazului, sa o fac sa geama din inertia celor mai nebune momente. Vreau sa ii arat ca poate imparti totul cu mine si ca poate avea incredere in mine, iar ca sa ii demonstrez acest lucru ii voi sopti in fiecare seara la ureche cat de mult o iubesc, cat de mult o vreau, cat de mult vreau sa fie numai a mea! Traiesc la cea mai mare intensitate fiecare clipa pe care o petrec cu ea, atunci cand si ea are aceeasi stare, iar cand se simte rau, se simta slabita, sunt acolo, mie, imi poate spune de ce ii e rau, de ce se simte ciudat, de ce nu poate straluci asa cum face in fiecare zi. Traiesc pentru ea, pentru ca ea ma incarca cu viata, cu nebunie, cu dorinta, cu vointa! Ea e singura care reuseste sa ma enerveze, sa ma faca sa sufar, stiind ca ma iubeste, de aceea ma ambitioneaza mai tare, ma face sa fiu mai nebun, mai atras, mai indragostit de ea!
E ea, cea care ma face sa radiez,
Sunt inconstient, dar totusi realizez.
Traiesc din clipe si sarutari,
Dar ma intregesc prin vise si realizari,
As fi inutil fara ea.
Am nevoia sa ii simt prezenta,
Sa ii dezvalui dorinta mea,
Si sa ii incredintez iubirea mea!

Te iubesc!

Un comentariu: