duminică, 6 decembrie 2009

Genurile mele de muzica!

Fiind atat de atras de muzica, am decis sa va prezint si voua cateva piese si deasemenea cateva genuri non-comerciale pe care eu vreau sa le promovez, deoarece merita! Asa cum probabil stiti, cititorilor, eu sunt clubber, deci muzica care predomina printre preferintele mele este club ind-ul. Observ ca muzica romaneasca decade pe zi ce trece si imi pare foarte rau de asta, majoritatea artistilor canta acum in engleza, franceza, araba si multe altele.
Printre reprezentatii club ind-ului romanesc se numara: David Deejay, Deepside Deejays, Nick Kamarera,  Dj Optick,Ciprian Lemnaru,Deepcentral,MC Giany,Play & Win, Morris, Dj Sava, Dj Rhyno, Dj Layla, Dinu Maxer, Dj Project. Remixurile pieselor acestor artisti se folosesc in cluburile romanesti si se pare ca au un succes neasteptat.

Starring: David Deejay



Starring: Dj Nick Kamarera



Starring: Dj Optick



Noile genuri de muzica care se asculta prin cluburi sunt: Trance, Drum & Base si Techno. Acestea variaza in functie de genurile de muzica promovate de fiecare club.

Trance-ul( prezentat aici ) este predominat de artisti precum Dj Tiesto, Armin van Buuren, Wamdue Project si Dj Aligator. In Romania acest gen nu este cunoscut de prea multe persoane, lucru care duce la o slaba promovare pentru el.

Drum and Base ( DnB) - Drum and base se poate intelege inca din titlu "Toba si bass" , acesta fiind genul muzical care are un dans caracteristic, realizat prin miscari rapide ale picioarelor, dansatorul trebuind sa tina pasul cu muzica.

Aveti aici un tutorial, pentru cine vrea sa se apuce de dnb, eu il practic si pot sa va garantez ca este cel mai solicitant dans, dar si cel mai variat si energic.



Techno este stilul cel mai recent, despre el am aflat de curand. Se poate caracteriza ca o combinatie intre club si trance, avand un caracter energic.



Sper sa va placa aceste genuri de muzica si promit, cititorilor, sa adaug pe blog detalii despre cele mai noi genuri muzicale!

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu