joi, 24 decembrie 2009

Music again

Descopar in unele zile ca muzica devine un drog pentru mine, am avut mereu acea melodie care m-a facut sa inteleg ceva, care m-a ajutat intr-un anume fel sau care m-au calmat, catusi de putin. De fiecare data cand am fost suparat, cand am suferit, cand am avut nervi m-am intors la muzica de la radacini, la muzica de care am nevoie si acum.

Guess Who - A doua oara



Ombladon feat. Guess Who - Noapte buna, Bucuresti



Lumea asta se duce de rapa, singurii care mai canta romaneste sunt B.U.G., Ombladon, Parazitii si restul care promoveaza rap-ul romanesc. La piesele astea ador versurile, ei spun adevarul despre Romania, despre oameni, doar adevarul. Cand sunt suparat ma mai inec si eu in cateva melodii de acest gen, pentru ca simt ca sunt gol, simt ca m-am consumat, dar imi doresc atat de mult ca totul sa revina la normal...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu