sâmbătă, 5 decembrie 2009

Persoane

In viata unui om, exista atat zile bune, cat si zile rele. In viata unui om exista persoane care il fac fericit, dar si persoane care il dezamagesc. Fiecare om ajunge sa aiba una sau mai multe zile perfecte, insa sunt unele lucruri care fac din acea zi un calvar.
Am scris des despre aceasta persoana, care ma face fericit, pe care o iubesc si care ma iubeste, dar niciodata nu am simtit ca s-a epuizat acest subiect si cel mai probabil, nu voi simti vreodata! Aceasta persoana devine pentru mine un drog, o fiinta care, pur si simplu, nu imi poate lipsi. De ce tocmai ea? Sunt sigur ca orice barbat care cauta o relatie serioasa, este atras de o femeie care are calitati mai speciale. In urma cu aproximativ 5 luni, mi-am propus sa ma schimb, mi-am propus sa caut o fata rea, aspra, care sa ma poata pastra, care sa gandeasca la fel de matur ca si mine. Sunt sigur ca multi ar spune ca e foarte simplu sa gasesti fete rele si aspre, dar cel mai probabil, niciun barbat nu le cauta. Eu am vrut sa fiu diferit, sa gasesc eu acea fata care poat eiubi cu adevarat, care e sincera, care e rea si in acelasi timp cea mai buna, care e aspra si totusi e cea mai ingaduitoarea! Am reusit, am gasit-o si sunt mandru, sunt mandru de mine si sunt mandru de ea! Si acum sa revin la intrebarea mea "De ce tocmai ea?" . EA, deoarece stie sa zambeasca si atunci cand, de fapt, multe lucruri o intristeaza, EA, deoarece e cea care reuseste sa ma convinga sa fac un lucru fie el banal, fie el impresionant, EA, deoarece e singura care a inteles totul, EA, pentru ca doar EA a reusit sa ma faca sa iubesc cu adevarat si sa simt ca sunt, intr-adevar, iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu