marți, 26 ianuarie 2010

De la o stare la alta

Desigur, ca orice om, am si eu zile bune si zile proaste. Caut de ceva timp cateva metode sa imi revin atunci cand am o zi proasta, iar singurul lucru care ma poate relaxa e muzica, asta cand sunt acasa, bineinteles. In cele ce urmeaza am sa va prezint cateva melodii care imi plac, care ma relaxeaza si care, mai ales, ma aduc la starea mea obisnuita. Desi sondajul este in continuare activ, am observat ca ar trebui sa continui cu postarea melodiilor in formatul de pe YouTube. Asadar, sa incepem!




Incepem cu ceva lent, dar totusi ritmat.


Celine Dion - I`m alive





Continuam cu o melodie comuna si motivanta. Versurile sunt si ele importante, ca aici:


"Take a look what you've started
In the world flashing from your eyes
And you know that you've got it
From the thunder you feel inside

I believe in the feeling
All the pain that you left to die
Believe in believing
In the life that you give to try

The world is mine
The world is mine
The world is mine"



David Guetta - The world is mine





Incepem cu melodii din ce in ce mai antrenante, de preferat melodii noi, de care sa nu va fi plictisit deja!


Cristina Rus - I don`t see ya





Continuam cu melodii mai vechi, dar care au ramas bestiale!


Bob Sinclair - Rock this party





Daca tot am intensificat atmosfera, nu trebuie sa o lasam sa saraceasca, nu?
Deci, continuam!


Alex - Yamasha





De aici am mai putea continua cu cateva piese, precum:
Morris - Desire;
Lady Gaga - Bad romance;
Flo-Rida - Right round;
Black Eyed Peas - Pump it;
Righi - Havana Loca;
Sahara - Tyalee;
The Underdog Project - Saturday night.


Si pentru ca stiu ca sunt unii cititori ai blog-ului meu care adopta B.U.G., Spike si alti interpreti de genul, am sa pun si cateva nume de piese ale acestor artisti.


Cheloo feat. Spike - Bizar;
Sisu si Puya - Misca-te;
B.U.G. - Strazile ( baieti buni );
Grasu XXL feat. Guess Who - A doua oara;
Puya feat. Alex - Sus pe bar ( Dj Grass remix );
Bitza - Vorbeste vinul;
Bitza - Nu te opri.


Enjoy!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu