luni, 18 ianuarie 2010

Eu

Exista cateva persoane in viata mea carora le ascult parerea, putine, dar exista. Am ascultat sfatul acelei persoane, iar rezultatul il va vedea in cele ce urmeaza. 
Ma numesc Robert; si Catalin, am 16 ani si sunt cunoscut sub denumirea de Robb, sau "tipu cu sonorizarile". Am acest blog de putin timp, dar sunt destule persoane care il lauda si care imi spun ca citesc fiecare noua postare. Inca de la inceput mi-am asumat un risc si in acelasi timp mi-am facut o promisiune, vrand sa folosesc acest blog de fiecare data cand gasesc un nou subiect de discutie, de fiecare data cand gasesc o stire interesanta sau atunci cand vreau sa ma descarc, sa povestesc "cuiva" intamplarea mea. 
Locuiesc la casa, chiar in centru orasului. Imi place aceasta casa, chiar foarte mult deoarece am contribuit la fiecare modificare a ei, exprimandu-mi gusturile, unele dintre ele fiind ascultate si chiar aplicate. Camera mea, locul in care petrec 7-8 ore pe zi treaz, este deasemenea locul in care ma refugiez cand sunt fericit, cand sufar sau cand ma simt inutil. Tin foarte mult la aceasta camera deoarece este exact pe gustul meu, ea fiind decorata integral dupa gusturile mele. 
Domeniul meu principal de ocupatie este scoala, asa spune orice elev, desi nu pot sa spun ca din cele 7-8 ore petrecute in camera mea, 6 invat, nu, as minti. 
Hobby-ul meu, devenit ulterior un job, sunt sonorizarile. Am inceput sa practic aceasta activitate acum cativa ani, liceul fiind cel care mi-a oferit aceasta sansa si dorinta de a evolua. Incet, cu pasi mici, am reusit sa imi achizitionez propriul sistem de sonorizari, despre care sunt sigur ca stiti, mai ales cititorii acestui blog. 
Muzica reprezinta pentru mine un mod de relaxare, o cale diferita de a scapa de stres si uneori, chiar si de probleme. Genul meu preferat este Club Ind-ul. Am mers pe acest gen deoarece in el ma regasesc cel mai bine de aceea il si dansez. Dansul energic si miscarile variate, constand intr-un control precis al corpului care trebuie sa exprime energie, vitalitate si deasemenea, in miscarile lascive dat fiind faptul ca acest gen muzical are mai multe subcategorii. 
V-am descris aici cateva din placerile mele, cateva trasaturi ale mele si, probabil, ramane sa ne intalnim ca sa ne cunoastem mai bine! 

Eu, doar eu!


Enjoy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu