luni, 25 ianuarie 2010

Me, you and emotions

Timpul a trecut, dandu-ne voie sa ne intalnim mai des, lasandu-ne sa ne acomodam unul cu celalalt. Usor, devin din ce in ce mai dependent de tine. Esti drogul de care am nevoie oricand, fie zi, fie noapte, nu as putea refuza inca o doza. Reusesti de fiecare data sa ma atragi, facandu-ma sa vreau sa ajungem impreuna la extazul care ne apropie mai tare. Imi patrunzi in vene, imi provoci acea stare, de drog, de euforie, mai vreau!


Ajungi sa ma doresti, sa ma visezi, sa ma vrei mai aproape ca niciodata,  sa ma vrei mereu. Iti mai doresti cateva minute, mai intense, mai nebune, alaturi de mine. Mai vrei o strangere a mainilor, o bataie simultana a inimilor, un sarut romantic si atingerea, care iti da fiori. Nu mai vrei sa ma lasi sa plec, nu vrei sa ne intalnim o data pe saptamana, ci in fiecare secunda. Stii ca ti-as oferi toate astea, ai un singur lucru de facut.

Weekend-ul ne apropie, am suferit destul cinci zile. Cinci zile de discutii, de idei, de comentarii, de analize, cinci zile de cuvinte ca sa ne putem intalni intr-o zi si sa nu mai vorbim. Dupa cinci zile de chin am revenit, suntem din nou noi doi, impreuna, tu numai a mea si eu numai al tau. Nu exista subiecte de discutat in aceasta zi, cuvintele nu au rost, existam doar noi si iubirea noastra. Mainile mele si bluza ta, buzele tale si gatul meu. Nu mai e nevoie de decor, noi ne completam perfect fara a avea nevoie de orice altceva.

Cateva cuvinte spuse in soapta: "cat de dor imi era", "ti-am spus ca esti minunata pentru mine?", "ti-am spus ca esti cea mai frumoasa?", "te iubesc". Un sarut intens, definit de dragoste si pasiune, tot ceea ce ai nevoie ca sa poti trai si ca sa imi poti da viata si mie. Nu mai imi dai drumul, nu ma lasi sa incetez, nu ma opresti din vis, nu ma scoti din realitatea ta, nici sa nu o faci vreodata! Suntem controlati de cateva persoane, insa nebunia nu inceteaza, totul devine mai intens, mai nou, mai atractiv. Devine o boala fara leac de care nu putem scapa si nici nu vrem asta.

Noi nu ne-am schimbat, am ramas aceiasi. Eu sunt tipul cu sonorizarile, iar tu fata cu arta fotografica. Eu sunt mister, iar tu milady. Nu vreau sa poti uita ceva din aceasta relatie de-asta incerc sa raman acelasi, insa sa par diferit de fiecare data, iar tu, ma ajuti cuprinzadu-ma si spunandu-mi inca o data: "te vreau, te iubesc". Tu ai suferit cand am plecat, tu mi-ai dus dorul cinci zile ca apoi, sa ma ai total in cea de-a sasea, tu mi-ai spus: "am incredere in tine". Nimic nu e in zadar, fiecare sentiment al tau ma strabate, facandu-ma sa gandesc exact la fel ca tine.

Fiecare intalnire isi are rostul ei, de fiecare data imi doresc mai mult, de fiecare data gasim ceva nou de facut, de fiecare data am iubit, mai tare.
Fiecare gest isi are rostul lui, reusind de fiecare data sa facem dintr-un simplu "hey" la inceput, un sincer "te iubesc" la final.
Fiecare sentiment isi are rostul lui, ne-am iubit mereu, nu constant, ci mai mult cu fiecare zi.

3 comentarii:

  1. dor...fericire...frumusete...un simplu `Te iubesc!`
    cuvinte care nu isi vor pierde niciodata farmecul..mai ales atunci cand le simti...
    atunci cand iti e dor..atunci cand esti fericit...atunci cand vezi frumusetea in chipul persoanei iubite...
    cand pur si simplu `iubesti` :)

    RăspundețiȘtergere
  2. asa e dude!
    de 4 luni nimic nu s-a schimbat

    RăspundețiȘtergere