sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Te astept


Te astept ca in prima zi,
Purtand idei in minte, visand
Vrand sa fii intotdeauna a mea,
Alaturi de mine. 

 Drumul fara urma de final,
Intensitatea din fiecare sentiment,
Extazul ca te voi vedea, 
Toate astea ma duc usor, la tine. 

Astazi, mi-am inchis ochii, gandind
Ca esti minunata, ca te iubesc,
Ca nu vreau sa pleci vreodata,
Iar gandul imi pare cuminte si firesc.

Singur intr-o casa goala,
Te vedeam pura, sincera,
Incercand sa imi dai totul, 
Un tot inchis in iubirea ta. 

Cateva umbre si un nou gand,
Privire incruntata si un sentiment diferit.
Dorinta de echilibru ma cuprindea, 
Vrand sa obtin stabilitatea, reusind asta.

Sentimentul ma ataca din nou, 
Dorul aspru ce ma face sa sufar,
Reusind de fiecare data sa il inving,
Privindu-te, iubindu-te.

Te astept ca in prima zi, 
Cu basmul pe care l-ai iubit mereu,
Cu visul pe care l-am simtit mereu,
Si cu relatia, pe care, impreuna, am pastrat-o.


2 comentarii:

  1. stii ce mi-a inspirat poezia asta? liniste... multa liniste
    totul e ca in prima zi hone
    te iubesc la fel ca atunci

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca ti-a inspirat linistea
    nimic nu s-a schimbat
    si eu te iubesc la fel ca la inceput hone

    RăspundețiȘtergere