luni, 4 ianuarie 2010

Vino vara!!!

Iarna, acest anotimp fabulos in care toata lumea iubeste, toata lumea e fericita, toata lumea imparte si primeste cadouri si in care totul e "sweet". Aberatii! Nu e deloc asa, sau cel putin nu pentru toata lumea e asa. De exemplu eu nu am fost fericit in perioada sarbatorilor, sau daca am fost, am fost in cateva din aceste zile de sarbatoare, indeajuns de putine oricum. De Craciun am primit niste bani, nu multi, iar de Revelion, am fost la sonorizare si am facut eu singur bani si mi-am luat cadou de Craciun in 2010, mi-am luat cadoul pe care mi l-am dorit. Revenind, nu tocmai aceasta este problema mea. Eu sunt o persoana libera, deschisa la idei noi, sociabila. Imi place iarna, nu am de ce sa mint, dar nu se compara cu anotimpul meu preferat, vara. Vara, ahh, cat de nerabdator o astept. Vara in care toata lumea e libera, toata lumea se relaxeaza facand plimbari, frecventand cluburi, toata lumea petrece. In cazul meu cuvantul "vara" are mai multe intelesuri. Asadar:
Vara = nebunie, euforie, petreceri, cluburi, prieteni, sonorizari, plimbari, bucurie, lipsa scoala si nu in ultimul rand dragoste.
Am iubit, iubesc si voi iubi mereu vara. Vara ies cu prietenii, vara merg in cluburi, vara imi scot sistemul de sonorizari si pun putina muzica pentru scumpii cetateni ai orasului fara ca vreunuia sa nu-i convina, vara iubesc mai tare ca niciodata, iubesc fara limite, sunt entuziasmat, euforic si nebun. Vara, traiesc din nou. Vara e scurta, insa pot sa spun ca o traiesc din plin, nu mi-a parut niciodata rau de felul in care mi-am petrecut vara, pentru ca am facut-o in cel mai bun mod posibil. Dar, vreau sa evoluez, de ce sa nu merg cu trenul 6 ore vara aceasta? De ce sa nu imi duc iubita intr-un restaurant luxos pentru o cina romantica? De ce sa nu imi fac un subwoofer ca sa ating cei 130 de db pe care ii visez? De ce sa nu merg cu prietenii mei in cat eun club saptamanal? De ce sa nu merg cu iubita mea la mare? De ce sa nu citesc o carte car emi-a fost recomandata? De ce sa nu imi intaresc relatiile cu prietenii? De ce sa nu imi fac o coafura noua? De ce sa nu merg intr-un magazin de rochii de mireasa si intr-o bijuterie cu iubita mea? As putea continua asa la nesfarsit pentru ca vara imi vin ideile, vara sunt liber, vara nu are limite si mai ales, pentru ca iubesc vara.

13 comentarii:

  1. cu faza cu rochia de mireasa chiar m-ai lasat... masca
    avem multe de facut vara asta
    de meditatii n-ai mentionat nimic :)

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa spun si de meditatii, nu vreau sa ma gandesc deja :D, am timp

    RăspundețiȘtergere
  3. In primul rand, te sustin pentru anotimpul preferat: vara :X:X. Intr-adevar e cel mai frumos anotimp si cred ca majoritatea e de-acord ca atunci chiar suntem liberi:X:X.
    In al doilea rand....sustin calatoria de sase ore cu trenul care sper ca va fi la cluj....;));))
    A, si de-asemenea, frumos planul cu marea, restaurantul, rochia de mireasa si bijuteria...:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehee, sa stii ca m-am gandit ca o sa citesti asta si puteam sa pariez ca imi vei spune ceva de Cluj. Vom vedea, ce e important e sa fim unuiti si chiar sa mergem undeva, sa nu ramana doar vorbe!

    RăspundețiȘtergere
  5. Exact! Sa nu fie numai vorbele de noi....As far as I'm concerned, va sustin si sper sa merg intr-o "plimbare" de genul acesta impreuna cu voi toti:X:X
    Cat despre Cluj....am vazut ca ai scris drum de sase ore...Eu ce sa fac daca stiu ca cu trenul sase ore faci pana la Cluj? :)):))

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci eu nu zic neaparat de Cluj... eu am zis sa mergem toata gasca, asa...ca in filme :>:> Ar fi ideal sa avem si pe unde sta :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Lol Robb, nu ne-a zis Flo ca avem unde sta daca mergem acolo???
    Si normal ca mergem toata gasca!!! That was the whole point!!!
    Si stiu ca n-ai zis expre de Cluj dar ti-am zis ca, eu una, stiu de calatorii cu trenu de sase ore numai inspre Cluj....Acum, daca e o coincidenta si mi-e si favorabila, asta e desigur o a doua parte....
    Si...Stai sa vina vara ca vedem noi dupaia ce facem....

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, oricum, vreau sa mergem undeva cu trenul, departe. Poate ajungem si in cluj. Shopping city:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Cum adica poate?!?!
    Asa ma iubesti tu?!?!?
    Bine Robert......lasa.....ajungi tu sa ai nevoie de mine....

    RăspundețiȘtergere
  11. LOL dude, pai sa vedem cum sta treaba :d Nu doar eu decid! Am o relatie :d

    RăspundețiȘtergere
  12. Stiu DUDE ca ai o relatie, dar "relatia" ta se intampla sa-mi fie prietena si, chiar daca nu recunoaste, sa tina la mine....
    Astfel, ma bazez pe acest sentiment de reciproca prietenie pentru a putea fi completa macar cateva zile....

    RăspundețiȘtergere