luni, 4 ianuarie 2010

Noile achizitii

Incerc de ceva timp sa imi imbunatatesc sistemul audio, 2 dintre cele mai importante lucruri de care aveam nevoie fiind un mixer si un microfon. Sonorizarea de la "Hotel Popasul Craiului" mi-a adus un castig destul de bun, astfel, am reusit sa imi achizitionez componentele pentru sistem. Nu o sa dau prea multe detalii, insa va voi arata cateva poze pe care le-am facut cu o camera foto Olympus de 3,2 mpix si care ulterior, au fost editate.


Mixer master volume controls


All volumes down


More and more


Mixer si microfon( radical edit )


Poza needitata


Mixer si Mic ( radical edit )


Just contrast


Poza needitata


Poza needitata


"Volumele" mai sus


Poza needitata


Sunt multumit de noile achizitii, am cumparat produsele noi si trebuie sa recunosc, cea mai mare satisfactie a fost sa deschid fiecare cutie si sa imi testez noile achizitii. Acum a venit Craciunul si pentru mine, mi-am dat cadoul de Craciun.

3 comentarii: