duminică, 7 februarie 2010

Ceainaria "Ceai & caetera"


Cautam de multa vreme un nou loc in care sa merg, un pub nou, un local nou, un club nou si am gasit o ceainarie. Am gasit cateva informatii despre aceasta ceainari "Ceai et caetera" si astazi, avand putin timp liber, am vizitat-o. Ceainaria o gasiti pe Strada Castelui, numarul 37, in Brasov. Astazi am mers pentru prima oara si trebuie sa recunosc ca am ramas foarte placut impresionat.
Intregul local este amenajat intr-un apartament vechi si indeajuns de spatios. Am sunat la interfon, am intrat si am inceput sa observ cat de inteligent a fost creat acest spatiu de relaxare. Inauntru am gasit o biblioteca din care puteai citi si cumpara carti, deasemenea am gasit alte obiecte de vanzare precum: cercei, bratari, lanticuri, toate fiind potrivite cu localul in sine. In cea de-a doua camera exista un colt cu cateva locuri foarte joase, perne mai precis, cateva canapele, am gasit o masa pe care erau cateva sute de piese ale unui puzzle, toate acestea fiind marginite de o lumina rosie.
Am servit alaturi de jumatatea mea urmatoarele ceaiuri:
"Fruit melange for Christmas" - eu
"Hawaii Cocktail" - ea.
Am primit doua tavi, una in care se aflau biscuitii, turtele dulci, lingurite, zahar alb/brun cuburi si vasele in care urma sa servim ceaiul. In cea de-a doua am primit doua ibrice, diferite, fiecare potrivindu-se cu modelul de ceasca din prima tava. Ceaiul ? Exceptional, nu cred ca am mai baut vreodata un ceai atat de bun. Acum, dupa ce am incercat, cred ca pot alege oricare dintre ceaiurile de acolo fara sa fiu dezamagit de vreunul.
Atmosfera placuta, liniste, muzica arabeasca, turceasca, ambientala in general. Plantele pentru ceaiuri erau expuse alaturi de cani si ibrice.
In final, am ramas placut impresionati si deasemenea, cu planul de a merge si a doua oara.

Si acum cateva poze:












Ce mi-a placut la acest loc? 
Ai un meniu foarte vast la dispozitie, linistea si caldura care te invaluie inca de la intrare, atmosfera placuta, expozitiile de fotografii, panourile cu afise, totusi, nu cred ca e ceva care sa nu-ti poate place in acel local.
Si eu, dar si Sinzy am fost foarte multumiti asa ca am hotarat o noua vizita acolo, chiar in urmatorul weekend.
Incercati si voi, merita!



2 comentarii: