duminică, 7 februarie 2010

Old times

Uneori imi amintesc de trecut, de felul meu de a fi de atunci, de persoana care eram atunci, de mine, atunci. Poate fi usor sa iti aduci aminte de cine si ce erai inainte sau poate fi o experienta traumatizanta. Nu stiu cum e pentru mine, eu nu ma pot intoarce in trecut, nu imi pot trai trecutul in prezent si chiar daca as putea, nu as face-o.
Imi aduc aminte de baiatul de 13 ani, care incepea sa cunoasca si sa realizeze. Incercarile de maturizare reusite, locurile pe care le frecventam, anturajele si viata mea. Maturizare, putere, libertate. Nu as mai putea trai acum trecutul, insa il pot cladi din nou. Schimbare, rezistenta, independenta,16 ani. Am deschis un nou capitol al vietii mele in data de 7 septembrie 2009. Nu stiu cum l-as putea numi, nu are un cuvant mai evident, nu are o regula, nu are vreo limita. Acest capitol l-am cladit impreuna cu tine hone, evoluand in fiecare zi, traind mai intens, vrand mai mult, oprind paradoxul si demonstrandu-ne adevarul. Neputand trai trecutul, l-am cladit din nou in prezentul nostru, cel pe care il manuim cu o indemanare demna de apreciat. Noi idei, noi experiente, noi reguli. Capitolul avea sa inceapa pe un camp, in cea mai calduroasa zi de vara, ziua in care ne-am intalnit. Si avea sa continue...
Astazi, o zi diferita, menita sa ne aduca zambete si bucurie, sa ne uneasca mai tare si sa ne dea voie sa ne iubim mai mult.

Am indraznit sa te intalnesc
Vrand mai mult, sa te cunosc!
Te-am vrut din prima zi
Crezand, nefiresc, in ce va fi!

Ti-ai uitat privirea in mintea mea
Ea obsedandu-ma nebuneste, greseala ta.
Adancimea si intensitatea ei patrunzand
In mine zilnic, tot mai adanc.

Te-am urat pentru ca ti-ai uitat inima la mine,
Dar te-am iubit cand ai spus ca asta ti-ai dorit.
Te-ai jucat cu fiecare sentiment al meu,
Dar am zambit, cand ai spus: "Te voi iubi, mereu!"

Ti-am dat trecutul si prezentul meu,
Innobiland fiecare parte din ele,
Dandu-ti sperante si sanse
Sa-ti cladesti viitorul in al meu.

M-ai confundat cu un oarecare
Pentru ca asta ti-am aratat,
Dar am fost mereu special,
Visandu-te, dorindu-te, iubindu-te.

Ai patruns mai adanc,
Te-ai jucat cu focul,
Ai trait cu mine,
Cel care traieste in tine.

Uitandu-ti gandul, ai continuat
Timiditatea? Nu te caracterizeaza.
Te-am sprijinit, te-am iubit
Continui sa o fac, mai mult in fiecare zi.

Azi ma iubesti, azi ma ai
Azi mai mult ca ieri
Azi iti promit iubirea mea, vesnica
Azi iti astept promisiunea.

Iar azi, noi avem 5 luni!


                        S.R. 5 months!

2 comentarii:

  1. azi - o zi excelenta doar pentru simplul fapt ca am petrecut-o impreuna
    te iubesc (si te voi iubi mereu)

    love,
    hone.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, astazi chiar a fost o zi excelenta

    semnez:
    cel care te iubeste si te va iubi mereu!

    RăspundețiȘtergere