sâmbătă, 20 februarie 2010

Sa vedem ce iese

Mi-am propus sa scriu un articol in conditii destul de dificile. Este ora 11:55 pm ceea ce e destul de tarziu fata de orele la care dorm de obicei in cursul saptamanii. Muzica, 78 % volum, in casti, deci va imaginati. Ma gandesc despre ce as putea sa scriu. Ascult Nick Kamarera - Reason for love. S-a terminat, a inceput Nicola - Honey. Observ sa aceste casti nu ma mai multumesc, parca nu au bass-ul puternic si fidelitatea a inceput sa lase de dorit.

"Aduna energie pentru un milon de ani,
Pastreaza pentru mine, bucuria ce-o emani,
Si vino acum, oriunde-ai fi;
Tu stii ca langa tine vreau,
Sa visez si sa mai stau"

"Honey honey vreau sa-mi zambesti,
Honey spune-mi ca ma iubesti,
Honey tu stii ca sunt aici,
Honey honey."

Ma gandesc acum la ce am mai facut azi. La scoala a fost totul in regula, am luat un 10 la sport pentru saritura de pe trambulina cu intoarcere la 180 de grade. La matematica am avut o ora relaxanta, ceea ce mi-a placut, evident. La romana o discutie deschisa, complexa, care m-a atras. Am ajuns acasa, am scris un rezumat de 9 pagini care m-a terminat psihic. Am avut o zi buna, am vorbit cu mai multe persoane cu care nu vorbisem de ceva timp.
Relatia mea? Da, e in regula, iubesc si sunt iubit, nu cred ca mai are rost sa spun ceva sau...consider ca persoana care imi este alaturi este minunata, sunt multumit avand ce e cel mai bun, sunt implinit avand langa mine jumatatea perfecta, cea care mi-a fost destinata mie. Si da, am ajuns din nou la capitolul dragoste, pentru ca imi place, pentru ca am persoana careia sa ii impart dragoste si am persoana care sa mi-o dea inapoi, inzecit.
Vroiam doar sa spun ca te caut in fiecare colt al camerei mele si urasc sa nu te gasesc. Imi e dor de tine, chiar daca poate nu arat asta. Acum mi-au trecut prin cap niste lucruri triste, dezamagitoare, dar nu am de gand sa le scriu. Ma gandesc la tine si la noi, probabil ca nu stii, dar fac asta constant, desi nu pare asa. Nu am uitat nimic din tot ce s-a intamplat si sunt dispus sa merg in continuare, cu pasi lenti, ca sa inteleg totul, perfect. Te cunosc acum, destul de bine, insa ne-am schimbat, impreuna si asta chiar imi place.

Asta a iesit....am fost doar sincer...

Bon Jovi - It`s my life

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu