marți, 16 martie 2010

Abis de...alb

Imi e dor de tine, imi e dor de fiecare clipa petrecuta alaturi de tine. Privesc obsesiv fulgii de nea, fiecare cade usor pe parul meu, pe jacheta mea neagra, pe ochii mei...Nu vroiam sa pleci mai departe, nu vroiam sa te pierd, dar nu mai puteai ramane.

Amalgamul de fulgi ma ameteste si deja m-a invaluit, cuprinzandu-ma, facandu-ma iar sa visez, sa imi doresc mai mult, fara sa realizez macar o clipa intregul adevar. Imi plac cuvintele tale, tot ce spui despre si pentru mine, dar de ce o faci? Merit oare? Stii ca ai putea sa imi luminezi fiecare dimineata si ca ai putea sa imi inchei fiecare seara in cel mai placut mod, pentru ca tu esti, poate, tot ceea ce am cautat, tot ceea ce m-a adus la viata, tot ceea ce am visat, poate...

Urasc copacii morti, fara pic de vlaga, fara vreo frunza, doar ei, goi...Urasc strazile astea negre si pline de ura care ar putea dauna oricarei vietati de pe Pamant...Urasc sa vad persoane triste, lipsite de vlaga, lovite de fiecare fulg de nea care parca ii distruge. Unde esti tu? TU, suflet pierdut, tu, cea care ii poti aduce pe toti la viata, tu, cea care ii poti invia pe toti si odata cu ei, imi vei da si mie o speranta...de viata. Stiu ca esti singura care are aceasta putere, stiu ca doar tu poti sa rezolvi totul, da viata intregii ierni si transform-o in vara, pentru ca iubesti vara...

Plang acum, fara vreun motiv sau poate ca am prea multe. De ce zambesti de fiecare data cand sufar? De ce ma sprijini atunci cand vezi ca ma duc tot mai in jos? De ce atunci cand te chem vii? De ce asculti cand iti cer sa ramai? De ce tu poti? De ce tu, de ce totul, odata cu tine? Pentru ca stii ca ma vei face fericit...Nu vreau sa suferi din cauza mea, nu vreau sa te incurc, nu vreau sa iti gresesc, nu pot sa te vad trista, vreau doar sa fii TU, iar asta va mai face pamantul sa se roteasca, inca o tura.

Nori negri si ceata in fata ochilor, nopti reci, extrem de reci, insa zile fierbinti, atunci cand imi esti alaturi, atunci cand imi iei mana si o duci la gatul tau, atunci cand suntem noi, uitand de toti, uitati de toti...De ce a spus ca ne potrivim? De ce lumea impinge totul la apogeu? De ce complica lucrurile? Un raspuns simplu: nu ar mai fi totul atat de frumos.

Alb in jurul meu, alb in ochii mei, alb in fiecare zi fara tine, alb inainte de tine, alb dupa tine, alb intens...

Am vrut doar sa spun ca....TE IUBESC!

Un comentariu:

  1. Zambesc pentru ca incerc sa te fac sa uiti de probleme.
    Te sprijin pentru ca stiu ca tu nu trebuie sa cazi.
    Vin pentru ca vreau sa fiu acolo pentru tine.
    Raman pentru noi amandoi... si nici eu nu pot chiar tot si nu chiar mereu, dar incerc.

    Normal ca meriti pentru ca esti cam cea mai importanta persoana din viata mea
    Si eu te iubesc, honey bear :P

    RăspundețiȘtergere