sâmbătă, 13 martie 2010

One step...further

Nu vreau sa am un inceput, nu am nevoie de el. Cu sase luni in urma am inceput sa pasesc mai decis, mai puternic; cu sase luni in urma am inceput sa ma schimb, incercand sa devin mai corect, mai cinstit si de ce nu? mai bun; cu sase luni in urma a inceput visul sau mai bine zis, transformarea lui, in ceea ce toti isi doresc, realitate.
Am inceput acum sase luni acest dans ritmat, avand miscarile sale gresite, neintelese, dar si miscarile perfecte, corecte. Pasi de dans lenti in cel mai lasciv dans, soapte aruncate printre miscari: "perfect, bestial". Costume simple, neimportante, singurul lucru important fiind miscarile. O rotire de bazin impreuna, o noua imbratisare, o mana in jurul cefei partenerului, o noua prezenta, dorul; o aplecare pe spate urmata de o pirueta, o noua luna implinita.

Ochi de foc ai unui leu si pasiuni ascunse ale unui rac. Potrivire perfecta, inca de la inceput, nicio trasatura diferita, nicio miscare gresita, mult tact, multa experienta. Creativitatea si generozitatea unui leu imbinate cu sensibilitatea si tenacitatea unui rac convins. O compatibilitate generala foarte buna intre cele doua semne, intre cele doua persoane si mai ales, intre cele doua suflete.

Trupuri reci, inimi batand puternic, sentimente reale si mai multa pasiune. Un joc al mintii, al adolescentei, al realului provenit din vis. Imbratisare gentila....
Mana ta, obrazul meu
Buzele mele sarutandu-ti gatul
Ochii inchisi, pasiune intensa
Placere, dorinta de stabilitate
Mana mea, parul tau
Corpul tau, corpul meu
Dansul nostru, impins la apogeu
Nu uita, mereu perfect.

Ochii tandri, calzi, adanci, extrem de caprui. Atingerea ta fiind totul, insemnand trecutul si prezentul meu, cel de care m-am indragostit, odata cu tine. Uitand umbrele in urma am continuat impreuna cu acelsi ritm nebun, dinamic, din care nu ne mai putem opri, din care nu vrem sa ne oprim. Vlaga cu care m-ai obisnuit, sarutul tau pe care il vreau in fiecare dimineata pentru un simplu motiv: ziua mea va fi perfecta. Mi-am uitat inima la tine, insa nu regret nicio clipa asta, tu vei stii ce sa faci cu ea, am sa o las acolo atat timp cat vei stii sa o apreciezi.

Stii? Nu am sa reusesc sa iti spun vreodata tot ce simt pentru tine, pentru ca odata cu fiecare zi, un nou sentiment apare. Am uitat sa iti spun azi cat de mult te iubesc, dar maine mai e o zi, in care iti pot spune de doua ori sau de zece ori, indiferent...nu ar fi de ajuns. Am uitat sa iti spun ca imi e dor de tine, dar nu mai vreau sa ma amagesc cu gandul asta, o sa ma intorc la tine, de la cea de la care nu am plecat niciodata.

Odata cu noi, zeci de hectare de pamant au inflorit, odata cu noi, cateva accidente au fost evitate, odata cu noi, soarele a rasarit mai puternic, odata cu noi, o suta de bebelusi s-au nascut, odata cu noi....totul. Odata cu noi, am inviat eu si ai inviat tu, in cel mai sadic fel de a face acest lucru, insa creand cea mai mare placere.

TU:
speranta, puterea, cuvantul meu
clipa, visul, dorul meu
placerea, extazul, fiorul meu
sufletul, sentimentul, dorul meu
dragostea, viitorul si jumatatea mea!

Un comentariu: