luni, 8 martie 2010

Emotii

Mi-am deschis o cale spre un nou inceput, lasand in urma greselile, uitand ironiile si incercand sa repar defectele.

Gerul de afara ma loveste uniform, neezitand sa loveasca fiecare parte a corpului meu. Pasi puternici, dorinta arzatoare, mai multa putere, mai mult extaz. Trenul, apare incet spre gara: "Bine ca a venit odata!". Persoanele din jur nu mai conteaza, emotie , sentimente, delir, nebunie, frenezie si da: "Nu mai am rabdare!". Viteza, muzica de calitate, de neoprit. Am aruncat hanoracul, am deschis puloverul, cald, prea cald. Gara, din nou, insa o alta gara, cea care imi semnala finalul calatoriei. Pasi repezi, slalom printre cetateni, urme de rau, de frig, de durere, uitate si pasi mai alerti spre bine, ideal.

Impreuna, diferit, nebun, asa cum a fost mereu. Zambete nemarginite, placeri actualizate si un nou inceput, o noua realitate, inspirata din visul care a incuiat-o pana acum. Cuvinte decisive, sincere si priviri, priviri de dor, de dragoste si de euforie, euforia unei noi intalniri. Ganduri aruncate usor pe gura, uitand fiecare de teama de exprimare, uitand de sentimentul de instrainare, uitand totul, contand doar ei. Pasiuni nemarginite, idei noi, descoperiri noi, adevaruri noi.

Ma gandesc la ceata densa, care fie exista intr-adevar, sau doar imi acoperea ochii, facandu-ma sa vad totul in non-culori, nuante de gri si albastru deschis, marginite de peretii albi rotunzi care imi defineau irisul. Imbratisare, dorinta de echilibru, atractie nebuna pentru diferit, abstract si intens. Placere pentru anormal, necivilizat, nesimtit, imperfect, indirect si toate rezultand doar atat, excelent.

Profitori, inlesniti cu mai multa putere, mai multa dorinta de iubire, de echilibru si vals nebun, vals al pasiunii, vals al idilei, vals a nebuniei grotesti. Densitate mare a fiecarui sentiment, idei fugitive si totusi, memorate. Niciun loc public, niciun spatiu amenajat, nu mai contau, fiind doar ei dominati de acelasi sentiment nebun care i-a atras inca de la inceput. Incalcarea fiecarei legi, dinamitarea oricarei tendinte de incetinire si intr-un final, succesul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu