joi, 22 aprilie 2010

Abstract !

Ce faci? Ce se intampla cu tine? Te-ai schimbat atat de mult in ultima perioada, esti atat de sofisticat, atat de incarcat de aceasta lume, ai atat de multa energie si euforie.
In mod normal as spune ca te intorci la radacinile tale, dar nu e asa, acum nu e asa. Urasti monotonia, iti place nebunia, noul, nonconformisul, iar astea cred ca sunt cele mai importante trasaturi care au participat decisiv la schimbarea ta. Suntem una si aceeasi persoana, eu sunt cel de acum 4 sau 5 ani evoluand odata cu trecerea varstei, iar tu esti cel de acum, prezentul tau, de care esti atat de indragostit.
Iti place sa fii iesit din comun, tu esti cel care scrie poezii, povesti de dragoste, cel care descrie noptile traite, cel care ar da orice pentru inca o melodie de club. Esti cufundat in lumea ta si nu poti scapa, nici nu vrei, narcisismul tau nu mai are limite, dar l-ai facut sa para placut, iti place sa te impui cu el. Iti indeplinesti placerile materiale, iti cumperi cu greutate lucrurile de care ai nevoie, pe care ti le doresti, iar pana nu le obtii nu te lasi, incapatanatule ! Ai reusit sa cuceresti atat de multe persoane, un alt lucru pe care il adori, esti sociabil, iti place sa mergi intr-un loc nou, intr-un oras nou si sa poti saluta o persoana pe care nu ai mai intalnit-o de ani intregi.
Eu, cel de acum 5 ani, nu am pus pret pe iubire, era doar un lucru efemer pentru mine, imi placea sa cuceresc zeci de fete, sa le innebunesc cu sarmul meu miselesc si imi iesea de fiecare data, insa tu, cel de acum, ai devenit mai puternic, ai invatat ca "tare" nu e cel care cucereste 100 de fete, tare e cel care pastreaza una singura pentru o perioada lunga de timp. Esti atat de norocos, ai reusit sa iti impui un stil de care depinzi, ai reusit sa iti schimbi viata cu propriile maini, ai reusit sa iti imbunatatesti situatia, e bine.
Eu eram cuminte, nu incalcam nicio regula, imi placea scoala, respectam numai indatoririle, uitand de propriile drepturi, eram un pion in aceasta imensa societate. Tu, esti acum un alt om, ai evoluat frumos, esti rau intr-o lume cruda pentru ca nu poti fi altfel, iti place sa lupti pentru drepturile tale, iti impingi limitele la noi puncte de maxim, iti depasesti propria conditie, iar asta te inmultumeste indeajuns de mult ca sa poti face asta la nesfarsit.


Bitza - Nu te opri ( Agresiv Remix )



"Nu,nu,nu te opri;
Tu, tu, numai tu sti;
Cum sa faci sa opresti timpul in loc;
Am tot ,vreau tot ! "

7 comentarii:

  1. Narcisism, narcisism si iar narcisim 8-|

    Dupa parerea mea, unui narcisist nu-i pasa decat de el, e ceva gen "eu si restul". Si mai ales, nu cred ca narcisismul este o calitate, asa cum crezi si/sau il faci sa para, ci mai degraba este un defect. Si nu inteleg cum te-ai putea mandri cu un asemenea defect.

    Si da, te-ai schimbat. Vrei sa stii cine te-a ajutat sa te schimbi? Sinzy. Si nu incerca sa negi ca te si pocnesc.(:p)

    RăspundețiȘtergere
  2. Articolul este scris din perspectiva mea de acum si perspectiva mea de acum cativa ani. Este narcisism, dar intr-o forma simpla, involuata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur, sigur. Cum spui tu. (Dar tot ca mine ramane):))

    RăspundețiȘtergere
  4. Evident, pentru ca tu ai dreptate in 98% dintre cazuri. Aaa, ps, nu ea m-a schimbat si nu vei putea sa imi dovedesti contrariul in niciun fel, pentru ca exista un singur adevar. Schimbarea are loc de cativa ani, nu de cand am cunoscut-o pe ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai nu mai spune! Chiar vrei sa-ti demonstrez?:)) Iti fac un "eseu de minim 3 pagini" imediat!:)):))

    P.S. NU MAI FII NESI!>:P

    RăspundețiȘtergere
  6. nu sunt nesi! demonstreaza, oricum nu e asa!

    RăspundețiȘtergere