sâmbătă, 24 aprilie 2010

...

E 11:11 pm. Am alergat azi 6-7 ore incontinuu, nu am mancat mai nimic, abia am ajuns la toaleta. Sunt atatea persoane care imi fac rau, dar pentru ce? Sunt eu de vina? Sunt ele? Nu stiu, nu mai conteaza. Sunt mort oricum. Una este lumea, sunt mort in lumea voastra, dar in lumea mea sunt unicul supravietuitor.
Am baut vin rosu, vin alb si lichior ca asta am gasit prin casa, am uitat de tot. Pentru ce sa sufar? Pentru ce sa ma agit? Sunt bine asa cum sunt. Am si eu defecte, chiar foarte multe, dar ce conteaza? Ma multumesc sa observ ca sunt altii in jurul meu care ma depasesc in numaratoarea asta a defectelor.
Am fost afara mai devreme, eram extrem de potrivit pentru un scandal, era tot ce imi doream, nu l-am gasit sau cel putin nu am apucat sa il gasesc. M-ai oprit iar, nu m-ai lasat sa ma afund mai rau, mi-ai luat mana si m-ai tras inapoi, pe calea mea, cea buna. De ce? Esti atat de buna cu mine, iti multumesc, inca o data si inca o data si din nou, iar...infinit.
Ce daca e 11:20? Ce daca ascult muzica la maxim? Ce daca am baut? Ce daca? Oricum nimeni nu ma poate opri? Esti mandra ca nu m-ai lasat sa merg in club? N-ai de ce, ma descurc si in "satul meu", am prieteni si aici sau mai bine, ma descurc singur. Ai omis un singur lucru : EU IUBESC LIBERTATEA! Pacat ca ai uitat, era singurul lucru pe care te-am rugat sa il tii minte in privinta mea si ce ai facut? L-ai ruinat fara pic de bun simt, fara pic de rusine, nu ti-a pasat. Stii ca te-am injurat? Stii ca am injurat tot drumul? Stii ca mi-ai stricat ziua? Nu stii, pentru ca de fapt nu iti pasa. Nu mai fa pe grijulia, nu mai fa pe "parintele protector", ps. Nu te pricepi deloc la actorie.
Se duce totul de rapa usor usor sau mai bine zis, s-ar fi dus, daca ma luam dupa tine. Nu iti spun "dumneata" sau "dumneavoastra", nu meriti asta, cel putin nu acum. Stii? Nu ti-ar fi placut sa ai o intalnire foarte importanta cu colegele tale si sa se trezeasca una dintre ele cu 10 minute inainte ca nu mai vine, ca "n-are chef". Dar asa e, cand judeci cu picioarele nu se produc regrete.
Sincer, nici eu nu am niciun regret, pentru ca nu merita sa sufar. Zambesc acum, din toata puterea mea, o sa ii pretuiesc doar pe cei care merita, atat.

Un comentariu:

  1. "Ai omis un singur lucru : EU IUBESC LIBERTATEA! " Pur si simplu ador faza asta!!! O citesc de zeci de ori incontinuu si nu ma mai satur :) Anisoara <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere