joi, 29 aprilie 2010

I want you, badly !

Ma simt atat de usor, am atat de multa energie, sunt bine, poate prea bine.
Imi simt trupul vibrand, imi vad muschii bratelor contractandu-se neregulat, necontrolat, muzica din ce in ce mai tare, nu mai pot scapa de acest viciu, viciu de care m-am indragostit. Simt ca vreau sa dau mai mult, vreau sa ma autoimping la noi puncte de extrem, vreau mai mult, cer mai mult, iau mai mult, pot mai mult.
Vreau sa privesti in jurul tau si sa ma gasesti numai pe mine, cel careia ii esti deschisa, cel care te intelege perfect de fiecare data, cel cu care pur si simplu fugi, de tot ce tine de lumea lor, lumea banalului. Vreau sa iti vibreze trupul mai puternic, inima sa inceapa sa pompeze frenetic, palmele sa iti tremure, privirea sa ti se incetoseze, vreau sa fii altfel numai atunci cand ma apropii de tine. Vreau ca unicul meu sunet sa iti incante membrana urechii, sa te faca sa ceri mai mult, sa te fac sa te apropii, sa te faca sa devii ceea ce n-ai fost niciodata, vino, sunt aici. Vreau sa iti simt corpul revarsandu-se asupra alui meu, pielea ta sa se lipeasca de a mea, orice nuanta de culoare sa dispara, sa fim unica pata de rosu intens in tot acest univers non-color. Vreau ca orice dorinta a ta sa ti-o indeplinesc, iar fiecare speranta sa-ti devina implinire. Vreau sa ai o energie nebuna care sa iti strabata intregul corp, inima sa-ti fie un defibrilator uman, cuvintele sa-ti devina soapte, privirea sa-ti devina unicul inteles, iar buzele, ele sa-ti fie unica cale spre noul ce se ascunde in mine. Vreau aceeasi miscare cu care deja m-ai obisnuit, dar o vreau mai intensa, mai puternica, mai nastrusnica, topeste-ma, atinge-ma, innebuneste-ma, foloseste-ma, am sa fiu langa tine, jucand acelasi joc al nebuniei si al pasiunii, uimitor.
Arunca orice urma de trecut, uita orice tendinta spre viitor, acum traiesti cu mine, in prezentul acesta vast, miraculos, pe care l-am creat. 
Vino, apropie-te usor, mai fa un pas, iti simti deja trupul miscandu-se necontrolat, lucrurile din jur iti sunt neclare, pasii iti sunt mai puternici totusi, incepi sa redevii tu, te apropii mai tare, mai multa incredere, sangele iti devine mult mai fluent, dorinta e atat de fierbinte incat arzi, iti musti buza inferioara, ridici cat mai sus spranceana, ma provoci, apropie-te, ai ajuns.

- Esti aici, te-am asteptat mult !
- Ma bucur ca te reintalnesc, te vreau acum !
- Te vreau, te doresc !
- Vino, vino dragule.

3 comentarii:

  1. Și după ce a ajuns...furtună :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si totusi, inca nu s-a intamplat nimic, asta e ceea ce am deprins eu din felul in care vorbim si din actiunile noastre. Imaginati-va dupa ce va iesi ...>:):d.

    RăspundețiȘtergere