miercuri, 28 aprilie 2010

Insane in the membrane !

Nu esti aici, nu te pot gasi, nu te pot aduce langa mine, nu , nu acum.
Privesc in jur, o caldura intensa imi inunda sufletul, curbele vietii imi onduiesc fiecare traire...pff, nu e bine. Nu te cunosc asa pe tine, tu esti diferita, esti iesita din comun.
Vreau sa iti arat ca putem impinge lumea la un nou punct extrem, imbinand nonconformismul, cuvintele, actele complet rationale si totusi, complet nebune. Nu pot vorbi cu tine in acelasi stil banal precum vorbesc toti ceilalti, am nevoie de mai multa energie, am nevoie de mai mult nou, arunca in spate trecutul, distruge tot ce ai avut, stiu ca iti place asta, stiu ca nu ai regreta nimic, uita, am sa te ajut eu sa faci asta.
Arata-mi acelasi sentiment bizar ca pana acum, aduna cuvintele si frazele pe care le folosesti cand vorbesti cu mine si; cand ne intalnim, arunca-le pe toate asupra mea, imi va crea o placere intensa. Fii deschisa cu mine, nu te schimba, nu incerca sa fii diferita cu mine, oricum esti deja, amandoi definind, cel mai probabil, conceptul de "joaca" cu care ne-am obisnuit si pe care l-am impins la apogeu, ca pe toate celelalte de altfel.
Ma faci sa devin un monstru, ma schimbi din unica mea forma, ma modifici, devin monstrul incomparabil si asta doar din prisma actiunilor tale. O camera colorata, mov-ul intens cred ca e cel mai potrivit, el ar putea sa arate acea intensitate pe care o traim noi in fiecare clipa. Totul e bizar, nimic nu ma opreste sa folosesc pene, paie, frunze, caramel, gheata si ce mai gasesc prin bucatarie.
Deschizi conversatia, cuvintele incep sa apara, fraze nebune, desfrante, muzica imi incanta urechile, din ce in ce mai tare, rock. Venele imi devin inghetate, extrem de tari, dar totusi nu m-am agitat, pot gandi totul perfect lucid, sunt perfect competent sa te tin in frau, dezlantuie-te.
Inca nu te cunosc, nu, nu indeajuns de mult. Vreau sa te vad obosita, transpirata, vreau sa iti simt unghiile infingandu-se in spatele meu, picioarele tale sa le cuprinda pe ale mele, buzele sa ti se alinieze usor pe conturul gatului meu, te caut, te vreau, dezlantuita.

2 comentarii: