joi, 27 mai 2010

N-am sa te ador !.

Ai putea deveni exaltarea mea de zi cu zi, ma voi trezi in fiecare dimineata si vei fi langa mine.
Am sa iti pot privi chipul angelic, in ciuda oricarui paradox, iti voi simti trupul viu, suprasaturat de viata, fiecare miscare lasciva a ta imi va fi unic fior, chiar daca s-ar repeta la nesfarsit. Apoi, sub acelasi cearceaf violet reprezentand putere, vanitate, nobilitate, lux si ambitie, iti vei descoperi trasaturile in prisma privirilor mele.
N-am sa te ador, desigur, dar iti voi genera un impuls veneric, vei ingheta, dar in acelasi timp vei arde sentimente, le vei consuma ca ulterior sa iti dai seama ca fiecare pas e regenerant, ca vei mai putea continua, ca vei inlocui banalul, iar in spectrul privirii mele vei descoperi un nonconformism impins la apogeu, apogeul pe care doar atingandu-ma l-ai creat.
N-am sa te ador, poti ruina fiecare perceptie pe care o am pentru viata, dar nu exista regula, regret, dorinta sau speranta. Ma vei tortura aruncand valuri de noi idei asupra mea, ma vei cazna soptindu-mi fiecare gand al tau ca mai apoi sa imi poti stopa orice crezare, orice debit de idei si sa ma faci sa realizez ca de fapt, esti unicul meu rationament.
N-am sa te ador pentru ca stiu ca nici tu nu o vei face, dar ma voi apropia pasnic de tine, trupul iti va deveni un efervescent puternic, imi vei simti vibratia pana in maduva oaselor, ochii tai vor fi aproape inchisi, privirea iti va fi cu siguranta incetosata, mainile tremurande se vor apropia de trupul meu, nu !. Nu am sa te las sa ma atingi, ramai acolo, e timpul meu, e momentul meu !. Am sa te rog sa inchizi ochii, vei simti emotia aceasta ca pe o durere insuportabila lunga de ani, manifestata in 5 secunde ale realitatii. Imi vei simti mainile inconjurandu-te, palmele mele iti vor cuprinde spatele si vei cadea falnic in stransoarea aceasta din care nu mai vrei sa scapi. Imi vei simti temperatura corpului, iar frisoanele te vor cuprinde asemeni unui freamat, ca abia apoi sa imi simti buzele atingandu-se de ale tale.
N-am sa te ador, dar fiecare pas pe care il vei face va reprezenta forta in stare pura, niciun drog, nicio vitamina. Vei pasi frenetic fara sa te gandesti ca mai poti fi oprita, nu vei ingadui niciunui strain sa te incurce in furia pasilor tai, nu vei avea limita in a merge la nesfarsit fara a privi in jur, dar te vei opri. Vei obosi, vei ceda intregii furii, vei apleca putin capul si repet, te vei opri. Vei simti cum o prezenta puternica se apropie de tine, vei simti cum sangele incepe sa alerge prin venele tale, pulsul il simti deja la nivelul tamplelor, capeti viata prin intermediul unei singure atingeri cunoscute. Ridici fruntea, ma privesti, nu iti mai e teama, suntem impreuna, iti reiei drumul, acum, alaturi de mine !.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu