duminică, 16 mai 2010

No phobia for pleasure !.

Ora 13:55 !. Sunt chiar in spatele tau, iti continui drumul strasnic, niciun imbold, nicio ezitare !.
Mersul tau...e ceva diferit, s-a schimbat ceva. Tocuri, da, ador tocurile. Pasesti impunator, devii tu insuti impunatoare. Nu intorci capul, nu privesti inapoi, nu incetinesti, nici nu o fa, nu vreau sa ma vezi. Continua, fii puternica, fii impunatoare, fii rea, fii tu !. Te-ai oprit, ai ajuns la destinatie, au disparut castile, niciun telefon, niciun sunet, nicio miscare in jur, nu ma mai misc nici eu, doar tu ai dreptul la aceasta onoare. Vino mai aproape, atinge-ma, saruta-ma, fa ce vrei cu mine, am asteptat prea mult.
Da, esti aici acum, nu am de gand sa pierd nicio secunda, nu pot sa pierd, nu imi sta in caracter. Doza e aici. Mai trebuie doar sa o injectez. Iti simt parul printre degetele mainii drepte, as strange putin mai tare, iti definesc intregul corp cu ajutorul mainii stangi, nu, nu e de ajuns. Vreau mai mult. Te cuprind integral, te strang mai puternic, mainile si picioarele mi-au devenit un cleste, un cleste din care nu vreau sa mai pleci, un cleste din care nu vrei sa pleci.
Stiam ca vei fi aici, dar nu stiam ca vei fi aici, asa !. Da, de fiecare data incerc sa imi depasesc limitele si da, de fiecare data tu faci acelasi lucru. Asta e definitia noastra, no regret, no limit !. Inchide ochii, i-am inchis si eu, apropie-te usor, simte-mi trupul, simte-mi buzele si saruta-le. Nu te opri, nici eu nu o pot face, cuprinde-mi spatele cu antebratele tale, lasa-ti corpul usor peste piciorul meu drept, stai confortabil, acum continua, ma injectezi usor, miligram cu miligram. Iti faci efectul, dar de fiecare data e nevoie de mai mult, si da, am rezista impreuna oricarei supradoze, dar cu siguranta, mai e mult [timp] pana la ea.
30 de persoane privind arta, 30 de persoane privind nebunie, 30 de persoane privind nesimtire, 30 de persoane privind patima, 30 de persoane privind erezie dupa erezie, 30 de persoane privind 2 oameni, pe noi. Unica concluzie in ciuda tuturor privirilor, in ciuda intregii uri, in ciuda intregului nonconformism: Nu-mi pasa !.
Daca toti joaca dupa regulile unuia dintre ei sau dupa ale celuilalt, noi jucam fara reguli. Placere?. Extaz?. Dorinta?. Viciu?. Dezvaluie-te usor ca sa ma dezvalui pe mine.
Imbina nonconformismul cu placerea fiecarei intalniri, impinge fiecare sarut la un nou apogeu, du fiecare atingere la un nou punct de extrem, lasa fiecare imbratisare sa dureze infinit, gusta din mine, picatura cu picatura, da-mi voie sa te regasesc, diferita de fiecare data, traieste fiecare clipa cu pasiune, placere, traieste fiecare clipa odata cu mine !.

4 comentarii: