joi, 13 mai 2010

Care titlu?.

Dupa mai mult whisky.


Nimeni nu are indeajuns de sufiecienta energie?. Ma plictisesc, rau. Simt nevoia sa evadez, e abia 22, am destul timp. La 00:00 ies la aer, asa nu se mai poate. Nu am chef de dulcegarii, nu alinturi, nu jocuri, am dreptul sa fac ce vreau. Stiu ca ai sa ma apreciez pentru ce scriu aici sau poti sa ma urasti, nu stiu, sunt doar sincer. Stai putin, e prea liniste, inchid usa asta !. Muzica, nimic nu merge mai bine ca rock-ul, da-i drumul.
Cat de bine ma simt in pielea mea, sunt nesimtit, sunt narcisist si egocentric, o recunosc si nu-mi pasa daca e bine sau e rau, e prea mult alcool, e prea multa liniste, ma plictisesc, am nevoie de tine, astept aici, fierb, nu se intampla nimic. Filozofeaza cu mine cat vrei, vreau sa vorbesc cu tine, mai mult ca niciodata, ma plictisesc intre acesti 4 pereti care ma mananca de viu si da, parca se tot ingusteaza.
Arta, adoram arta, alege tu o zi sau o noapte  si fa din ea arta, pura arta. Tot ce trebuie sa faci este sa te prezinti, de restul ma ocup eu. Drop the curtains. Am vorbit destul formal, am discutat si strabatut sute de subiecte intr-unul singur. Te caut pe aici, disperat, nu e nimic, doar ecoul unei piese, scrasnitul dintilor mei ( plictiseala asta ma devoreaza ). Si da, imi place sa ma provoci, alinta-ma, ia-ma, tara-ma, musca din mine, du-ma cu tine, merg oriunde, ia-ma de mana si mergi mai departe, tu domini tot acum. Nu vreau sa te controlez, imi place prea mult. Nu privi in jur, incuie-ma pentru o vreme in lumea ta, mai era doar un singur loc liber. Al meu !. Vei exagera, nu te vei limita la banal, vei abuza de fiecare parte din mine si te vei distra. Perfect !. Starneste-mi furia, tipa, trosnetul oaselor devine orchestra, iar ritmul cardiac e cel mai placut bass acum. Fa ce vrei, dar nu indrazni sa fugi, nici macar nu te gandi la asta, chiar daca nu pleci de tot, nu incerca asta. Vei omori tot si nu vrei asta !.
Sa iti arat ca te vreau, nu?. Sa iti arat ca imi strabati gandurile constant si ca te joci frumos cu mintea mea?. Nu, nu meriti asta. Nu iti pot arata asta, nu vreau, nici tu sa nu o faci, m-as plictisi !. Da, esti drog, da, ti-am spus deja asta, da, am nevoie de doza mea, da, aici nimeni nu se joaca; dar daca e joaca, e o joaca intre oameni maturi.

He`s strong again, it`s time to fight,
she must have done something wrong tonight !
The living room becomes a boxing ring,
it`s time to run, when you see a collision in fact !. 
She`s just a woman !.

Nickleback - Never again



Pretty insane !.

5 comentarii:

  1. Am inteles multe, poate mai multe decat puteam sa inteleg, si de fiecare data cand citesc gasesc inca un inteles. Orice as intelege, articolul e genial!

    RăspundețiȘtergere
  2. arata-mi gandurile tale, poate o sa le inteleg :)

    RăspundețiȘtergere
  3. We play your game, we play with my rule : I got no rules !.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu inteleg ce cauta aici whisky-ul, dar na... nu te mai bat la cap:-J

    RăspundețiȘtergere
  5. Vroiam sa vad ce iese "dupa mai mult whisky". Am precizat de la inceput pentru ca cititorii mei sa stie in ce "forma" am fost cand am scris articolul :D !.

    RăspundețiȘtergere