duminică, 9 mai 2010

Obviously !.

Iar dau de tine. Pleaca din mintea mea, nu mai vreau sa te simt in mine, nu mai vreau sa abuzezi de mine, iti bati joc de toate principiile mele, te urasc din tot sufletul .
Nu vreau niciun sfat, nu am nevoie de nimic, ma descurc singur, tu nu traiesti, tu nu existi, esti doar un alter ego al meu, esti un fals. Imi imbolnavesti fiecare gand cu morbidele tale cuvinte, vrei sa imi joci feste si iti iese mereu.
Calmeaza-te, incerc doar sa iti fac un bine, ceea ce faci tu e corect, dar esti inca mic, inca nu cunosti adevaratul sens al vietii, esti un necunoscator!
Taci, te rog, pleaca din mintea mea, nu imi poti opri gandurile, nu imi poti inceta imaginatia sa spulbere orice bariere, nu imi poti slabi ritmul vietii, haotic, rau, bun, oricum, ar fi, nu il poti opri si mai ales, nu ma poti opri pe mine, iar acest lucru este exact in pofida tuturor ideilor tale, ele fiind doar 10 randuri scrise in sila pe care daca le-as citi nu mi-ar lasa nici o impresie.
Nu e adevarat, incerc doar sa te ajut, suntem una si aceeasi persoana, suntem unul si acelasi gand, suntem un fenomen care a luat amploare in acest corp, suntem unicul rationament al acestui trup, suntem TU!
Da, suntem una si aceeasi persoana, dar eu sunt trup, suflet si ratiune, tu esti doar o ratiune efemera, voi scapa de tine, voi evada in lumea mea, imi voi satisface toate placerile fara sa ma uit in jur, voi munci pentru mine, voi lupta pentru mine, iar apoi, am sa impart si pentru cei dragi, intreaga mea munca. Ai ambitie, ai o putere incredibila de convingere, ai certitudinea ca vei reusi, tupeul iti pulseaza printre neuroni, cuvintele-ti sunt mereu perfecte, esti convins pe de-a-ntregul ca ma poti invinge, ai uitat insa ceva: Nu il poti invinge pe cel care ti-a dat viata !.
Am sa lupt mereu cu tine, am sa te readuc la nivelul tau, am sa te obosesc repetandu-ti in fiecare noapte aceleasi fraze, am sa te distrug usor, iti voi omori incet fiecare parte din noul TU, vei plange la final, te vei smuci ca un leu in cusca si vei muri de invidie.
Prea tarziu, orice lupta a ta impotriva mea e inutila. In ring e nevoie de doua persoane, iar in ringul acesta tu lupti singur. Vei lovi in stanga si in dreapta, iar totul se va intoarce spre tine, vei muri TU, eu-l meu, te vei sinucide cu propriile ganduri, vei pleca din tot corpul asta si voi ramane numai eu, singurul eu, suflet si ratiune !.

6 comentarii:

  1. e bine ca ramai tu pana la urma..sufletul si ratiunea e tot ce conteaza :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hei.. salut... ms de comm:) nu e nimic suprarealist... pur si simplu este ce mi se intampla.. cu o oarecare frica pot spune:)

    RăspundețiȘtergere
  3. frica de a nu-l pierde... asta e tot... frica ca intr-o zi se poate termina, sau pur si simplu frica de a nu se mai intoarce langa mine...

    RăspundețiȘtergere
  4. da... stiu asta robb, dar stii parca totul e prea frumos, dar oricum stiu si am incredere in realitatea combinata cu vise

    RăspundețiȘtergere
  5. nimeni nu poate gandi in locul tau, si in final toti preferam sa evadam in propria noastra lume. imi place cum scrii.take care

    RăspundețiȘtergere