sâmbătă, 1 mai 2010

Rippin` up!

Oare ce inseamna "a fi liber"? Mi-am pus si probabil imi voi pune de mii de ori aceasta intrebare. Oare ea are 1000 de raspunsuri sau doar unul?
Simt nevoia de vitalizare, vantul incepe sa fie tot mai rece, dar nu ma pot opri, cuvintele acestea par a fi infinite.
Vreau mai multa adrenalina, daca as putea as injecta-o in mine zilnic, m-as dopa cu ea. As arunca orice urma de oboseala, nu as mai dormi, nu as fi capabil sa stau jos, ci as fi disperat in a cauta noul acesta de care sunt atat de indragostit. Ma duc atat de multe lucruri la tine, intr-un timp atat de scurt. Nu imi trecea prin cap sa nu fiu socat, stiam ca imi vei spulbera orice tendinta de logica. Tu stii cat am asteptat?
O infinitate. Vroiam sa iti iau mana, sa te trag inapoi si sa te sarut, chiar daca asta urma sa dureze o "zi" intreaga. Vad doar flacari in ochii tai, picul de inocenta nu exista pentru tine, doar tandrete in cea mai avansata forma a ei. Imi place sa te privesc asa, mi-am format o parere despre tine, putin timp si totusi, enorm.
Liniste, intuneric si noi, nu exista vers, nu exist amimica, nu exista cuvant, doar placere. Nu e infinit, dar nu e gata, stii? "Esentele tari se ascund in sticlute mici", asa esti tu, esti sticluta care contine unicul lichid de care sunt deja dependent. O doza de tine ma poate schimba enorm, transformi calmul unei priviri, in extazul unui sentiment hipnotic din care nu te poti opri, deasemenea transformi miscare gentila, uniforma a unei maini in sudoarea a doua corpuri lipite, fara a le putea stavili cineva sau ceva.
Pastreza-ti taria, fii esenta mea, umple-te de fiecare data si sedeaza-ma, stii prea bine cat de mult ador sa faci asta, cat de mult voi fi asteptat asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu