sâmbătă, 19 iunie 2010

Explicitly.

Eu, tu, "ei doi", "noi", stii tu, chestii de genul.
Ne numim "noi", pentru ca asta reusim sa facem impreuna dintr-un om fenomenal si unul incredibil a iesit acest "noi", dar nu e un oarecare, ci e acel "noi" care provoaca dependenta, provoaca placere, de fapt este placerea dependenta de noi. Eu n-am sa fiu cel care isi cere scuze fata de tine, n-am sa fiu cel care te va implora si asta doar pentru ca nu vreau sa o fac. Nu ma voi umili in fata ta pentru greselile pe care le-am facut. Am invatat sa ascult cuvintele, sa le inteleg, dar am invatat deasemenea sa nu cred in ele. Nu ai nevoie de cuvinte, faptele sunt cele care iti incuie indoiala intr-un colt, si crede-ma, vei uita fiecare colt al indoielii tale, iar in urma voi ramane eu, dovada unica a iubirii pe care ti-o port. Nu am nevoie nici de flori, nici de cadouri, nici de glume, nici de vorbe, am nevoie doar de mine, ca in final sa ramai impresionata, ulterior urmand sa imi iei mana in a ta si sa fugi, cat de departe poti, tinadu-ma strans, pe cat de mult poti tu.
Vrei sa stii ce esti pentru mine?. Spune. Asta vrei?. Voi evita orice cliseu stupid [ si asta doar pentru ca le urasc ]. Nu, nu esti totul pentru mine, nu esti viata mea, nu esti iubirea vietii mele. Tu esti persoana apocaliptica a intregului meu univers, ai vrut sa imi spulberi orice regula, ai vrut sa te manifesti prin mine, ai vrut sa te gasesti pe tine in mine, ai vrut sa te uiti la mine si sa te privesti de fapt, ca in oglinda, si nu ai reusit, din pacate, dar persisti, si sincer, nu iti pot explica cat de mult ma satisface acest lucru.
Nu vei gasi vreodata perfectiunea in mine, pentru ca ea nu exista, in schimb iti poti impinge limitele la apogeu, depaseste-le, sparge orice bariera, asa te cunosc, haide, am nevoie de tine puternica, mai puternica ca niciodata, fii asa cum te-am invatat eu sa fii, nu din cuvinte, ci din fapte. Vreau sa fii mai rea, doar eu imi pot dori asta, stiu, dar e un adevar pur, nu te vreau in stare latenta, vreau forta pura din psihicul si fizicul tau si asta doar pentru ca stiu ca esti capabila sa dezvolti aceasta forta.
Opreste-te din toata agitatia, priveste-ti mainile. Ele mi-au atins fata, acel chip curat, pur asa cum l-ai numit, mi-au mangaiat pana si pleoapele ca apoi sa realizez ca e o senzatie minunata si nu din cauza mainilor, ci din cauza ta, cea de care am nevoie in fiecare clipa. Parul tau, l-am simtit, l-am mirosit, l-am pipait si tot ce tine de tine. Nu am sa enumar, mi-ar lua prea mult din timpul pe care ti-l acord tie, adica intregul meu timp. Gasesc in fiecare atom din tine o calitate, ca apoi sa realizez ca daca am sa adun aceste calitati, te voi regasi, la fel cum te stiam pana acum. 
Folosim cuvinte, le consideram importante cu totii, pentru ca de fapt, nu am avea rost fara ele, dar fiecare urma a buzelor mele pe trupul tau, fiecare atingere a mainii tale asupra mea, fiecare suvita de par rasfirata pe pieptul meu, fiecare urma a privirii mele uitata in privirea ta reprezinta fapte, cele care isi lasa amprenta asupra noastra, reciproc, pe perioade indelungate de timp.

Si ca sa inlatur orice indoiala, acest articol iti este dedicat in intregime tie, darling !.


Te iubesc !.


A se observa discutia aprinsa asupra modului ingenios de taiere a unei felii de tort !.

2 comentarii:

  1. Discutia era aprinsa doar pentru ca tu nu aveai dreptate:*.
    Afurisitule!




    Bine, bine si eu te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te multumesti cam greu darling si s-ar putea sa pierzi !. :p.

    RăspundețiȘtergere