sâmbătă, 19 iunie 2010

Headphones.

Ok, ok, sa incepem cu putina matematica.
Adun tot ce am pe birou:

Suc cu multivitamine + telefoane + carti + caiet de amintiri + carti de citit + casti + eu [ sunt in apropierea biroului, nu chiar pe el ] = distractie. Bine, distractie, dar eu sunt autorul acestui blog, iar cunoscatorii stiu ca nu ma satur doar cu distractie, deci distractie x 10 = distractie maxima. Incepe sa imi placa, dar parca ceva e in plus, deci distractie maxima - teme - plictiseala - reguli = distractie maxima aproape fara reguli, dar se revolva, distractie maxima aproape fara reguli / parinti [ stiu ca la fraza asta ma veti iubii cu totii ] = distractie maxima fara reguli si parca lipseste ceva, deci distractie maxima fara reguli + muzica + party-uri + club-ind + socializare + bautura [ pentru ca o iubim cu toii ] = Vara mea !.

Ok, si acum sa deschidem si sertarul mintii mele, am nevoie de arta in stare pura, am nevoie de ea la fel cum si voi aveti. Vibrez din toate incheieturile, lucrez cat de mult pot, profit de putinul timp liber pe care il am, pot, pot, pot. Vara e cutitul care ma poate despica, arunca tot ce e uzat, banalul, monotonul, gandurile, agitatia si pastreaza restul din mine, din nonconformistul ahtiat dupa placerea de a simti acest cutit sfasiindu-l in fiecare an. Mainile imi par obosit, picioarele ma dor groaznic, mintea imi e si ea parca obosita, dar nu pot ceda, exista o farama din mine care imi cere sa continui, mai navalnic, suport mai mult, suport o durere mai mare, o oboseala mai puternica si tot acest proces e perpetuu.
Forme abstracte imi contureaza fiecare unghi al privirii, nu culorile curcubeului sunt preferatele mele, nonculorile sunt adevarata arta, sa vezi totul intr-un negru mai intens sau mai deschis ca nuanta, sa observ ca albul de astazi e mai "calm" decat cel de ieri si sa te gandesti ca maine ar putea fi stilizat cu dungi subtire de negru ca mai apoi sa observi ca acest constrast e perfect, simplu, genial.
Fiecare zgomot, fiecare suierat, fiecare tipat imi e alinare acum, muzica, muzica ce a fost compusa natural, in adevaratul sens al cuvantului. Ciripitul pasarelelor ar trebui sa fie frecventele inalte perfecte, restul obiectelor ar trebui sa alcatuiasca niste medii foarte calde si mai apoi iti vei da seama ca bataile inimii sunt cel mai puternic bass.

Eu?. Inna?. ( e vara, trebuie sa ma intelegeti ).


Enjoy !.

4 comentarii: