miercuri, 23 iunie 2010

Recviem pentru noi.

Uraste-ma, bate-ma, loveste-ma mai tare, ce dracu` faci?.
Unde iti este capul, unde esti, ce se petrece cu tine?.
Vorbeste-mi, te implor vorbeste-mi, nu ma lasa sa ma gandesc, nu ma lasa sa cred ca pleci, nu ma lasa sa realizez asta. Pleaca de langa mine, lasa-ma sa plang, da-mi o palma peste fata, da cat de tare poti tu, trezeste-ma din vis, stai !. Nu visez, e un adevar sublim, de care sunt dependent. Nu vreau sa iti aud vocea, nu vreau sa te vad in fata ochilor, nu vreau sa-ti vad lacrimile, nu vreau sa-ti vad suferinta, nu, nu tu. Sa nu te uiti inapoi, sa nu ma privesti, nu eu nu plang, mie doar imi curg siroaie de lacrimi.
Haide, bate-mi cu pumnii in piept, injura, enerveaza-te, comite crima, inclina balanta sperantei spre tine, insfaca dorinta cu dintii si strange-o cat mai puternic posibil. Nu, taci!. Nu, nu sunt 10 zile, nu, taci. Nu vreau sa mai aud asta, simt cum toti cei din camera mea ma lovesc cu putere fara sa lase vreo urma si doare atat de tare, dar indur, oricat de afurisiti ar fi, oricat de puternici, nu, nu trebuie sa cedez, nu ti-as mai fi model.
Te-am invatat sa lupti, fii o scorpie, fii rea, n-am sa te imblanzesc eu, din contra, am sa te fac sa devii si mai salbatica, acea salbaticie nesimtita, lipsita de scrupule, dar care te va invata sa devii exact ceea ce trebuie sa devii pentru mine, jumatate a mea.
Ce?. "I`m in love"?. Da, eu, indragostit, da, cu adevarat, da, urati-ma toti, da, faceti toti ce vreti, da, nu-mi pasa, dar nu tu, tu iubeste-ma, tu adora-ma, tu viseaza-ma, tu simte-ma, tu saruta-ma, tu da-mi putere, ca pana acum.

Shakespeare avea oare dreptate?. : "Sau esti doar o icoana a durerii / Un chip lipsit de suflet?". Nuuuu, eu spun asta, eu, Robb, autorul acestui blog, Shakespeare nu avea dreptate, nu in cazul tau, tu fiind icoana a durerii, dar un chip plin de suflet.

Te rog sa nu uiti niciodata paragraful care urmeaza: "Daca e vorba sa cred in ceva, cred orice, cu conditia sa fie incredibil!" ( Oscar Wilde ). Eu cred in tine !, iar tu esti incredibila !.

Iar acum lasa-ma, am sa sec in mine, vreau sa ma retrag putin in lumea mea, nu, nu te resping, tu poti veni aici oricand, vreau doar sa imi adun fortele, vreau sa pot suporta infailibilul incendiu care ma va asupri sublim, am sa scrasnesc din dinti, ochii imi vor straluci diabolic, iar secundele imi vor parea veacuri, dar nu, pe tine nu am sa te las sa faci ceva din toate astea.

Iar daca vei pleca din mine, vei pleca pentru totdeauna, iar daca vei ramane, vei ramane pentru totdeauna.

2 comentarii:

  1. faina postare! mi-a placut f tare finalul - "Iar daca vei pleca din mine, vei pleca pentru totdeauna, iar daca vei ramane, vei ramane pentru totdeauna."

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti diabolic de genial.!

    Imi place la nebunie.!

    Keep it like this.!

    RăspundețiȘtergere