miercuri, 9 iunie 2010

Sensation Events - Sonorizare banchet

Nu am scris cateva zile pentru ca am fost foarte ocupat. Dar nu asta conteaza, ci subiectul articolului de azi:

Sonorizare - Banchet - Distractie
Ziua de 8 iunie avea sa fie una normala, scoala, pierdere de vreme, chestii de genul acesta, pana am fost invitat sa sonorizez banchetul celei mai recente promotii absolvente din liceul meu. Viitorii boboci s-au ridicat la nivelul asteptarilor, tinute foarte bine alese [ dupa parerea mea ], motivati, pusi pe distractie si evident, profesorii le-au urmat ritmul.

Sa dezvaluim si partea tehnica:

- doua boxe fullrange PowerAudio;
- amplificare 2x500w;
- sistem AMD Athlon 1.8;
- ciuperca lumini 6 culori;
- doua mini-strobo;
- 10 Par64 led ( ale localului );
- mixer Phonic AM642D;
- microfon Phonic VM85.

Mai important decat orice sunt dovezile, momentan am sa va prezint cateva poze, iar daca fac rost de filmare o sa o postez intr-un articol viitor.
Asadar:
Jucaria.


My little babes. ( da, stiu, dar le iubesc )



D.I.S.C.O.


Doua dintre efectele de lumini.


Local traditional [ acustica perfecta ].


Party people.





Ok, lumea chiar s-a distrat.


Si tortul chiar a fost bun.


Club ind power.



Bafta, noroc, succes promotiei 2010 !.


Eh. Asa cum am spus, minim o poza cu ochelari la orice ocazie.


Per total:
- s-au cerut sute de dedicatii sustinute pe muzica comerciala ( club ind, romanesti, straine );
- manele?. Putine, oricum mult mai putine decat ma asteptam. ( Thanks God ! ).
- ospatarii mi-au cerut sa dau muzica mai incet pentru ca nimeni nu manca;
- s-a cantat si live;
- profesorii au dansat mai mult decat credeam ca o vor face;
- bautura s-a baut putina, toata lumea fiind ocupata cu dansul;
- elevii nu au mai vrut sa plece, profesorii n-au avut nicio sansa sa-i induplece, genial a fost lucrul asta.

Se pare ca cea mai recenta sonorizare marca Sensation Events a fost un mare succes !!!.

5 comentarii:

  1. Sincer? Mai bine de atat nu se putea. Multumim DJ ROBB >:D< :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Crede-ma, placerea e de partea mea.

    Hm. Cum spuneam: Alaturi de voi in seara aceasta este Dj Robb, mainileee in aeeeer !. :d.

    RăspundețiȘtergere
  3. Let me see you move it, come and shake, say clap your hands everybody, everybody just clap your hands. :x.

    RăspundețiȘtergere