joi, 22 iulie 2010

Rough guy.

Pantofi sport albi, jeans gri si un tricou alb, mult prea alb. Non-culorile unui descreierat, pasivul unui suflet nebun.
Un dus de 3 minute, pielea atat de uscata, nicio urma de hidratare, inca o zi fara vreo masa bogata in proteine. Trupul pare a-mi fi sleit de puteri, picaturile de apa mi se preling usor pe trup, dar fara sens, gura imi e uscata, stomacul imi e gol, iar inima si-a oprit bataile dese, e docila, ascultatoare, asteapta.
Am sters picaturile, trupul meu nu mai transpira siguranta si putere de control. Am iesit afara, nimic special. Pare ca sunt in centrul atentiei, increderea in propria persoana pare a fi drogul perfect pentru tpti cei din jur. Intrebari sunt adresate, raspunsuri impart, raspunsuri primesc, zambetele par a fi mai largi pe fetele lor, tu imi adresezi o intrebare, eu iti spun o gluma, tu razi deja cu mine, el ma ridica in slavi, iar ea pare a folosi stereotipul coilelor de 15-16 ani. 
Va satisfac pe toti, radeti cu mine, va distrati cu mine, rad cu voi, ma distrez cu voi, dar e inutil, nu gasesc nicio urma de injectabil in voi, e doar monotonie. Trupul imi tremura fara ca vreunul din voi sa realizeze, inima imi e obosita, dar atat de tanara, nu vedeti ca doza mea lipseste, nu vedeti ca niciunul dintre voi nu mi-o poate oferi, va pasa doar de voi, dar credeti ca va pasa si de mine, nu, mintiti, sclavi ai stereotipului. Stop. Alta banca.
Discutii aprinse, subiecte amuzante, rad eu, radeti voi, dar nu, eu m-am saturat, tu, da tu, e un "poate", e "posibil", habar nu am, dar cu siguranta as prefera un "probabil". Nu vezi nu? Am ignorat 10 persoane si ti-am raspuns, te-am intrebat, ai raspuns, ai intrebat la randul tau. I-am exclus pe toti, cuvinte intre noi, gandul meu spre tine, nu fabulez, nu filozofez, adevar pur. 
Masculinitate feroce, tu, si tu, nu, nu am nicio treaba cu voi, imi satisfac doar placerile, va amuz si va place, va fac pe plac, dar nu, voi nu mai veti avea niciodata, ura in privire, negru in ochi, mai intens, liniste in mine si galagie printre voi.
Unde esti? Asculta-ma te rog. Intoarce-te in discutiile noastre. Sunt nou pentru tine, ma cunosti de mult prea putin timp, mi-ai adresat prea putine cuvinte, m-ai descoperit altfel si m-ai lasat sa te descopar altfel, esti departe, dar eu....eu am sa te aduc inapoi. Esti speciala, esti minunata, drog, eu pot fi drogul tau.
Injecteaza-ti ura si iubirea in mine, coaguleaza-mi sangele, opreste-ma si da-mi drumul iar, cunoaste-ma asa cum vrei tu, ai toate drepturile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu