luni, 23 august 2010

17. ( cu intarziere )

Robert ma numesc, prietenii imi spun Robb si acum am 17 ani.
I-am implinit pe data de 30, atunci cand am fost intampinat de prietenii mei cand tocmai ieseam de la dus ( am avut totusi un halat pe mine ), iar party-ul l-am tinut pe 14. Ar fi banal sa spun ca a fost frumos, tare, cool sau ceva gen, ideea mea e ca tot ce a iesit aici a fost "grav".

Las imaginile sa vorbeasca:


Ele veneau la mine !


Eu eram pregatit.


Players inside.


I got that boom boom pow!!!


START!


Anul viitor ii cumparam si o scena!


Girls want to have some fun!


Because we live for music!


No comment !


Da...stinge luminile ca mergem la risc !




Si a ramas o intrebare: "La 18 ani ce o sa mai faci? ".

( nici nu va trece prin cap ).

2 comentarii:

  1. Bai , din cate am vazut, mai multe fete decat baieti. Deci distractie pe capu' tau :)).

    La multi ani inca o data >:D<.

    Sunt chiar curioasa ce o sa fie la 18 ani :))

    RăspundețiȘtergere
  2. La 18 facem impreuna !!! Ca doar suntem la distanta de o singura zi :)
    Ana <3

    RăspundețiȘtergere