duminică, 5 septembrie 2010

Feelin` high.

Schimbari, schimbari, schimbari.
Inca e vara, teoretic, inca mai poate fii soare, inca putem fii cu totii euforici, inca ne putem distra la fel de bine ca pana acum. Si e atat de bine !

Am hotarat sa mai schimb tema, Hypnotic Senses va ramane un blog plin de articole romantice, frumoase, triste, fericite, euforice si nebune, dar va gazdui si cateva zeci de articole legate de mine in special, spun asta din pur narcisism si o spun pentru ca sunt singura persoana al carei orizont pot sa-l observ in fiecare zi.

De ce sa nu dorm la ora 2 dimineata cand sunt foarte obosit si de ce sa nu ma trezesc la 6 dimineata mai odihnit ca niciodata, mai puternic, sa ma trezesc simtindu-ma si mai bine in pielea mea si sa zambesc indeajuns de mult incat sa-i fac pe toti cei din jurul meu sa zambeasca.

De ce sa nu ascult in dimineata asta Blaxy Girls - Daaaaa? De ce sa nu ascult Loredana - Lele? De ce sa nu dansez pe scaun, asa cum imi place? De ce nu pentru orice?

De ce sa nu imi invit cativa prieteni azi la mine, de ce sa nu ne distram facand cateva cockteiluri? 

De ce sa nu merg la zilele orasului in care locuiesc? De ce sa nu ascult putina muzica buna la volum mare, asta doar pentru ca imi place?

Astazi este ziua mea, la fel ca si maine, la fel ca si poimaine si la fel ca in fiecare zi care merita traita dintr-un capat pana in celalalt.



CARPE DIEM !

2 comentarii: