duminică, 5 decembrie 2010

Eu? Singur ?

Asta e o nebunie.

Deci imagineaza-ti un tip, frate, nu e fotomodel, dar arata bine, se ingrijeste si e destul de sociabil. ( Hinder - Take it to the limit, ce bine prindee ). Ok, iese in oras cu baietii, vine pe la 5 dimineata acasa, ca ...eh, baietii. E bine, e bine.
Ma gandesc la lucrurile bune pe care le pot face ca un burlac veritabil ce sunt. Pai de exemplu pot sa stau in casa si sa scriu cat de mult pot pe blog in timp ce ascult cele mai bune melodii din lista. Vreau sa dau odata de permis, sa conduc si sa fiu un combinatozaur mobil. ( Adam Lambert - For your entertainment ). Imi place la nebunie sa conduc. Nu stiu daca ceea ce fac e bine sau rau, dar nu imi pasa, o fac cu propria-mi constiinta, consecintele tot eu le voi suporta, deci...shut the f...ront door.

Asta e un articol deschis, printre putinele de genul, poate chiar singurul? Urasc duminicile, ma plictisesc teribil, toata lumea sta in casa, ca na, e duminica, afara ninge ( zapada blestemata ! ) ( Nickelback - Burn it to the ground ).

N-am chef sa ma impresioneze nimeni, am chef sa stau, sa lenevesc, sa ascult muzica, n-am chef sa aud bucuriile si suferintele altora, azi nu frate. Vreau sa compun o poezie...o poezie pentru mine, pentru tine, pentru oricine.

Ok,ok - nu pot sa ma abtin. Vino odata acasa ca innebunesc aici! Primim ceva de mos, ma dau la fete din Moisil, stii ca sunt timid ! Vorbim diseara.

Meanwhile Dj Robb o ardea pe muzica de cand era boboc.

Revin mai tarziu cu poezie. ( P.S. Three Days Grace - Wave of popular feeling ).
Am fost mereu cuplat cu cineva ( nu imi place singuratatea frate ), dar acum sunt singur, ok,ok, admit, sunt burlac. ( ascult Nickelback - Something in your mouth ). Ma plictisesc, dar stau sa ma gandesc la partea pozitiva a lucrului astuia ( nu am regrete ), cred ca e foarte tare pe o parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu