duminică, 5 decembrie 2010

Fii dur, invata.

Nu o sa scriu o poezie, prea mult caracter versatil in jur.


Asculta fiecare informatie, invata din orice greseala, tinde spre mai mult, vrei mai mult, esti capabil, fiinta umana ma uimeste in fiecare zi. Un om care vrea performanta o poate obtine, o poate avea la nastere, dar cu siguranta e capabil de a da peste cap orice tip de test. Un om e capabil sa miste un T.I.R. de 20 de tone, un om e capabil sa inventeze o bomba care sa distruga intreaga planeta, un altul poate sa faca 10.000 de flotari intr-o zi, un altul e capabil sa mearga pe pereti, oamenii pot si sunt puternici.

Nu stiu, nu inteleg de ce, dar am devenit dur si a trecut un an de cand am inceput sa realizez asta. Da, iti vad lacrimile, oricine ai fi tu, dar nu pot sa plang, imi provoci mila, iar daca tot tu esti cel care m-ai enervat si ai cedat, imi provoci sila. Lasa-ma sa te urasc si pleaca din fata mea, nu-mi voi schimba parerea, vreau sa te distrug, sa te calc in picioare si apoi sa plec de acolo si sa-mi arunc manusile. Nu am nevoie sa te vad, esti un nimic pentru mine cat timp tu faci ceea ce am spus mai sus.

Am sa te urasc si din alte motive, esti inteligent, esti bun la toate materiile, esti puternic, totul e bine pa partea asta cu tine. Si ce daca? Daca tu esti doar unul printre ceilalti, daca tu nu stii sa te afirmi, daca te afli in tara asta doar ca sa taci, doar ca sa urmezi exemplul, doar ca sa fii un fraier, impreuna sau pe langa ceilalti. Bravo tie, aproape m-ai facut sa vomit !

Dar daca tu, tu esti inteligent, mergi in paralel cu toate, mergi mai departe, perseverezi, esti puternic, reusesti sa fii sociabil, stii sa iti faci apreciate calitatile, esti o persoana care stie sa isi impuna punctul de vedere si sa se impune, atunci da, toata stima, meriti!
Fiecare ocazie, fiecare petrecere, fiecare piesa pe care o asculti in timp ce intreg trupul iti vibreaza si multe alte activitati banale, chiar zilnice, toate astea sunt oportunitati, omule, esti capabil sa aduni indeajuns de multa informatie, esti capabil sa poti, esti capabil sa vrei mai mult, esti atat de puternic, descopera-te singur.

Un comentariu:

  1. Ce pot spune? Esti tu... nu stiu cat e de bine sa fi dur si rece... but...tot tu esti :)).

    Hug maa >:D<

    RăspundețiȘtergere